Jump to content
Geplaatst:
comment_1021003

Oke, ik heb nu toch in de nesten gewerkt. Ik ben om de een of andere manier aan de missie dat je zon gastje op de motor moet volgen begonnen, die je dan krijgt als Cesar je belt. Ik heb hem dus in het water gereden, maar nu moet ik een pickup pakken. Zie screen:

omghelpaq0.th.jpg

Met mijn lung capacity lukt mij dat nooit. Nou wil ik weten of er een andere manier is om deze missie te falen/halen zonder dood te gaan.

Alvast bedankt.

post-2522-1213887196_thumb.jpg

post-2522-1213888175_thumb.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1021021

Gewoon dood gaan en de missie opnieuw starten ;). Niet zo moeilijk toch?

Woops, Niet gelezen :(.

Bewerkt: door Unmountable Tijmen

Geplaatst:
comment_1021043

Als je hem niet het water in rijdt, lijkt het mij gewoon dat je dan de persoon in kwestie van zijn motor kan rijden, vervolgens over te rijden/drive-by's uit te voeren en dan de pick-up op te pakken. Hierdoor hoef je niet de plomp in te rijden om het pakketje te pakken, maar kun je gewoon even de weg over lopen.

Overigens was het me niet meteen duidelijk dat het om King in Exile ging (ook omdat je zei dat Cesar je belde, volgens mij moet dat dan Catalina gaan, daarnaast: leaving San Fierro? volgens mij is daar niet zo'n missie?), dus vermeld de missie-naam voortaan even ^_^

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
comment_1021118

Overigens hoef je die drugs- en geldkoeriers niet te achtervolgen. Dit is een extraatje wat maar weinig geld oplevert en absoluut niet nodig voor de 100%. Ik negeer die telefoontjes van Cesar altijd en ga gewoon verder met andere (zij)missies. Zodra je de missie Yay-Ka-Boom-Boom hebt gehaald zal Cesar je ook niet meer telefonisch lastig vallen met z'n telemarketing. ^_^

M.a.w.: compleet negeren <-heeft niets met negers te maken!! en lekker doorgaan met de storyline o.i.d.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1021162

@ VWO-er. Oh, is dit de King in Exile missie. Bedankt ;).

En wat betreft: Leaving San Fierro zegt Cesar dan. Dan belt hij CJ op en dan zegt CJ: "Ey Cesar, the Yay leaving San Fierro right?"

Vandaar dat ik dat er in heb gezet, want ik wist niet hoe die missie heette.

@KoE. Weet ik, maar ik vond het wel eens leuk om deze missies te doen. Net als Beat The Cock en burglaries en vriendinnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.