Geplaatst: 19 juni 200816 jaren comment_1021169 Waar Kun je 'Random Character' Ilyena Faustin Vinden?
Geplaatst: 19 juni 200816 jaren comment_1021182 Waar Kun je 'Random Character' Ilyena Faustin Vinden? Ik kwam haar een keer tegen bij een hotdog kraampje, vlak bij de bowlingbaan in Firefly Island. Scarpacino, waar slaat dat nou weer op. Bewerkt: 19 juni 200816 jaren door FerryN
Geplaatst: 19 juni 200816 jaren comment_1021213 Ilyena Faustin zal je gewoon vragen om te praten met de vriend van Anna, Ilyena's dochter. Jij moet dan (met een moto) naar de vriend van Anna rijden en met hem praten. Na het 'praten' zal de vriend weglopen, en jij moet hem doden. Ik kan uit ervaring zeggen dat dit niet moeilijk is, aangezien ie volgens mij te voet wegloopt en geen wapens heeft. Edit @ hieronder: Oh oké, dat heb ik dan ook weer bijgeleerd. Bewerkt: 19 juni 200816 jaren door Hanneswasco
Geplaatst: 19 juni 200816 jaren comment_1021228 Ilyena Faustin zal je gewoon vragen om te praten met de vriend van Anna, Ilyena's dochter. Jij moet dan (met een moto) naar de vriend van Anna rijden en met hem praten. Na het 'praten' zal de vriend weglopen, en jij moet hem doden. Ik kan uit ervaring zeggen dat dit niet moeilijk is, aangezien ie volgens mij te voet wegloopt en geen wapens heeft. Het is eigenlijk niet de bedoeling hem te doden . Je mag hem alleen een paar pak slaag geven zodat hij huilend weg rent. (Als je hem dood is de missie ook gehaalt, maar Ilyena zal anders tegen je reageren als je hem vermoord )
Geplaatst: 19 juni 200816 jaren comment_1021281 hier een kaartje met alle random characters als je naar een stipje gaat dan kan het zijn dat de random character er niet staat dat komt omdat ze op verschillende tijden er staan
Geplaatst: 19 juni 200816 jaren comment_1021285 Hier staat nog meer informatie, erg handig als je er mee bezig bent.
Waar Kun je 'Random Character' Ilyena Faustin Vinden?