Jump to content
Geplaatst:
comment_103164

Yo!

Romero heeft me op het idee gebracht om een sport quiz te maken.

Maar de spelregels lijken me vrij duidelijk enzo. ;)

Het gaat net als andere quizen dus iedereen begrijpt het, ga ik van uit. ;)

Hier mijn eerste vraag, ik kon het niet laten maar de eerste gaat over:

Voetbal :lol:

Wie werd er in het seizoen 1989/1990 Europacup 1 winnaar?

• Reacties 562
  • Bezichtigingen 23.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_142604
Valentino Rossi Perhaps?

Jup..

JEREZ DE LA FRONTERA - Na zijn GP-zege in Jerez kreeg Valentino Rossi zondag geen ovatie, maar een fluitconcert. Het publiek was woedend op de Italiaan, omdat hij in de laatste ronde thuisrijder Sete Gibernau een zet had gegeven, waardoor de Spanjaard de overwinning moest laten aan Rossi.

Beide kemphanen waren de laatste twee ronden van de race in de MotoGp-klasse in een fel gevecht verwikkeld. Zodra Gibernau de koppositie had overgenomen van zijn rivaal, zette Rossi de gashendel nog iets verder open om zodoende de Catalaan weer in te halen.

Met nog één bocht te gaan leek de leidende Gibernau verzekerd van de overwinning. Rossi kneep zijn remmen echter zo laat in dat hij zij-aan-zij met de Spanjaard kwam. Beide voertuigen raakten elkaar, waardoor Gibernau in het grind schoof en kansloos voor de zege was. Rossi wist zijn evenwicht te behouden, en werd enkele honderden meters verderop afgevlagd als winnaar.

bron: Planet.nl

---------------

Tja, Motorsport is ook niet altijd even eerlijk. Ik heb die race gezien, en Rossi ging er niet echt makkelijk voorbij, waardoor Gibernau moest uitwijken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.