May 12, 200422 yr AAaarg, k lees overal dat je als je cheat gta niet meer kan uitspelen. Is dit waar, en waarvoor kan je hem niet uitspelen nog bedankt
May 12, 200422 yr Ja, helaas kan het niet! Omdat je anders vals speelt ofzo! Maar ja, je krijgt alleen geen t-shirt met iets erop!
May 12, 200422 yr Ik heb eens gehoord dat je bij stats 200procent kan hebben. Dan pas heb je het echt uitgespeeld. Kan ik dat wel geloven ? :huh:
June 4, 200422 yr Wanneer je cheats gebruikt kan je het spel inderdaad niet uitspelen. Dat wil zeggen; je kunt het spel niet uitspelen, dus niet 100%, maar het verhaal kan je wel uitspelen. Je kunt dus wel de eindmissie doen. Enne... nee, 200% uitspelen is bullshit. Of je wilt het spel twee keer uitspelen
AAaarg, k lees overal dat je als je cheat gta niet meer kan uitspelen.
Is dit waar, en waarvoor kan je hem niet uitspelen
nog bedankt