Jump to content
Geplaatst:
comment_1021520

Vinden jullie zelf dat de journalisten IV hebben overrated?

Ik vind van wel, in de PU geven ze IV een 100/100, dit vind ik zelf zeer overdreven.

IV is goed ja, maar na het uitspelen kan je nog amper wat doen, alleen nog maar rondtouren, uitgaan en online.

Maar online is ook niet alles, bij Saints Row was de Online functie snel uitgestorven, en daar kon je ongeveer hetzelfde doen.

Denk dat dit ook bij IV gaat gebeuren, niet zo snel als bij SR, maar kijk eens naar Halo en Halo 2, ondanks dat het oudere spellen zijn worden deze nog steeds online veel gespeeld.

Zelf hebben ze er te weinig functie in gedaan, zoals het Tuning van wagens, en garages, want hier rijden de helft van de taxi's en woutenwagens je gesavede wagens eraf.

Die tuning vind ik hier wel weer noodzakelijk eigenlijk, want vele wagens hebben van die lelijke kut velgen of lelijke bumpers of kleuren.

Bij SA kon je nog op gebouwen springen met een fiets en kon je met een gang weer andere gangs beschieten en politie.

En lekker vliegen of met je hovercraft over het water vliegen/varen, en heb je in IV een kartbaan, zijn er geen karts en/of een mode voor een race voor op die kartbaan, zoals in Driv3r.

Je hebt ene vette achtbaan, maar kan er verder niks mee,net zoals die reuzerad.

En de storyline is zeer kort en gemakkelijk, dit was bij SA ook weer anders.

Ik vind wel weer dat de Graphics voor een GTA zeer mooi zijn, maar weinig functies vernaggelen het weer.

En het geld dat je in totaal krijgt kun je ook aan amper uitgeven, kleding kost amper en is er weinig van.

Het bowlen,darten en poolen is wel leuk om paar keer te doen, maar dit is weer tijdelijk.

Geef verder jullie mening.

Later,

• Reacties 64
  • Bezichtigingen 3.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1022045
P.s. Mag niet vloeken :7
En miereneuker mag wel? :?

Waar slaat je mag niet vloeken op?

Kijk eens wat er gevloek in GTA IV voorkomt, dit is een 18+ spel, dus in principe horen de 18+ mensen nog niet eens aan rond de 12 jarige jongetjes aan te passen, en dus inprincipe in dit een 18+ sectie voor een 18+ spel.

Zelfde als in een videotheek een 12 jarige ofzo in een erotiek gedeelte gaat, die videotheek hoeft niet perse aan jongere aan te passen.

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1022071

Kijk eens wat er gevloek in GTA IV voorkomt, dit is een 18+ spel, dus in principe horen de 18+ mensen nog niet eens aan rond de 12 jarige jongetjes aan te passen, en dus inprincipe in dit een 18+ sectie voor een 18+ spel.

Zelfde als in een videotheek een 12 jarige ofzo in een erotiek gedeelte gaat, die videotheek hoeft niet perse aan jongere aan te passen.

DSgregor doelt op de forumregels en niet over het gevloek in GTA IV, aangezien je vloekte in je post ;)

Hoe dan ook, gevloek of geen gevloek, GTA IV is absoluut niet overrated vind ik. Hij mag dan wel een 100/100 ofwel een 10 halen op de meeste sites, maar als je ziet wat voor gamerevoluti GTA IV is, is dat zeker op zijn plaats. De IGN reviewer verwoordde het prachtig:

A "10" is not a score we give out very often. In fact, the last time we gave a 10 to a console game was Soul Calibur in 1999. A 10 doesn't mean a game is perfect -- it means a game is pushing boundaries, expanding a genre, and doing many things to a level so far above and beyond its competitors that they overshadows any flaws. Certainly, GTA IV has some issues, the most noticeable being the occasional flaw in the cover system, but there are many more pieces of GTA IV that are better than anything I've seen from a game in the past decade. We don't give 10s often -- just to games that merit the score.
Geplaatst:
comment_1022123

GTA IV is 18 +. 16 Jarige jongetjes horen dan ook geen GTA IV te spelen. Als de officiële regel is dat GTA IV voor 18 + is ;)
Geplaatst:
  • Auteur
comment_1022136

GTA IV is 18 +. 16 Jarige jongetjes horen dan ook geen GTA IV te spelen. Als de officiële regel is dat GTA IV voor 18 + is ;)

En dan al helemaal geen 12 jarige jongetjes :schater::puh:

Bewerkt: door FerryN

Geplaatst:
comment_1022148

kinderachtig.

sommige dingen die vermeld werden op verschillende site zoals wikipedia en dergelijke, zijn niet waar, en dat zorgt bij sommigen voor ontgoochelingen.

zoals bijvoorbeeld de blijvende schade aan de omgeving, of het feit dat je in lantaarnpalen kon klimmen.

het 'je kan zelf je werkgevers bellen' aspect is ook heftig overdreven, 9/10 krijg je antwoordapparaat, tenzij om een date te regelen met je vriendin of vrienden, maar werkgevers zijn dat niet echt.

de grootste ontgoocheling bij velen is waarschinlijk het feit dat niko niet aan vrachtwagens of heli's kan hangen, althans niet buiten enkele missies.

meer 'echte' gebouwen ging ook wel niet overdreven geweest zijn.

begrijp me niet verkeerd, ik vind IV nog steeds een heel goeie game.

Jammer van de overdrijvingen.

Bewerkt: door ElBarto~

Geplaatst:
comment_1022176
maar als je ziet wat voor gamerevoluti GTA IV is,

Welk revolutie? GTA 4 toont in grote lijnen weinig grote vernieuwingen. Het is eerder een evolutie.

Bewerkt: door DieHappy

Geplaatst:
comment_1022417

Hij is overrated, er is niet echt wat nieuws gebeurt en het spel heeft toch veel last van fouten en bugs. Een perfecte score verdient GTAIV zeker niet, als er geen hype rond deze game was geweest had hij veel lager gescoord...

MGS4 krijgt ook tienen, maar die game verdient het, die draait soepel en is anders dan MGS3... Bovendien, MGS4 is een game die je je later nog herinnerd en GTAIV is dat zeker niet, als GTA5 uitkomt is iedereen GTAIV vergeten...

Bewerkt: door XXL-GTA

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1022866
Dikke piemel, een review is iemand zijn mening, klaar, einde discussie, bek houden. Ben wel zat van dit soort topics.

Beter een dikke piemel in de broek, dan jouw miniscale pikkie van jouw.

Geplaatst:
comment_1022878
Dikke piemel, een review is iemand zijn mening, klaar, einde discussie, bek houden. Ben wel zat van dit soort topics.

Beter een dikke piemel in de broek, dan jouw miniscale pikkie van jouw.

Komt er gelukkig nog wat humor hier ^_^ lol

Ik vind het niet overrated, maarja, dat is mijn mening. Ik vind het gewoon geweldig al die actiefiteiten. Ik hou ook wel van realisme. Maarja, dat is toch echt mijn mening.

Beter tien piemels in je broek, dan 1 in je hand

Geplaatst:
comment_1022951
Hij is overrated, er is niet echt wat nieuws gebeurt en het spel heeft toch veel last van fouten en bugs. Een perfecte score verdient GTAIV zeker niet, als er geen hype rond deze game was geweest had hij veel lager gescoord...

MGS4 krijgt ook tienen, maar die game verdient het, die draait soepel en is anders dan MGS3... Bovendien, MGS4 is een game die je je later nog herinnerd en GTAIV is dat zeker niet, als GTA5 uitkomt is iedereen GTAIV vergeten...

Dit gaat redelijk offtopic van mij,maar natuurlijk zal iedereen MGS4 blijven herrineren: het is de LAATSTE uit de reeks! :schater:

Geplaatst:
comment_1022979

GTA IV is niet anders dan GTA SA wil je zeggen?

oh nee natuurlijk niet, behalve cover-systeem, ander rijd gevoel, andere stad, andere hoofdrolspeler, ladders beklimmen, ander mik systeem, uit je auto schieten is verbeterd, je kan met taxi's rijden, je kan met vrienden uitgaan enz enz enz....

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1022983

GTA IV is niet anders dan GTA SA wil je zeggen?

oh nee natuurlijk niet, behalve cover-systeem, ander rijd gevoel, andere stad, andere hoofdrolspeler, ladders beklimmen, ander mik systeem, uit je auto schieten is verbeterd, je kan met taxi's rijden, je kan met vrienden uitgaan enz enz enz....

Tuurlijk is het anders, maar het kan twee kanten opgaan, beter of slechter.

Jij denkt volgens mij alleen beter.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.