Jump to content
Geplaatst:
comment_1021520

Vinden jullie zelf dat de journalisten IV hebben overrated?

Ik vind van wel, in de PU geven ze IV een 100/100, dit vind ik zelf zeer overdreven.

IV is goed ja, maar na het uitspelen kan je nog amper wat doen, alleen nog maar rondtouren, uitgaan en online.

Maar online is ook niet alles, bij Saints Row was de Online functie snel uitgestorven, en daar kon je ongeveer hetzelfde doen.

Denk dat dit ook bij IV gaat gebeuren, niet zo snel als bij SR, maar kijk eens naar Halo en Halo 2, ondanks dat het oudere spellen zijn worden deze nog steeds online veel gespeeld.

Zelf hebben ze er te weinig functie in gedaan, zoals het Tuning van wagens, en garages, want hier rijden de helft van de taxi's en woutenwagens je gesavede wagens eraf.

Die tuning vind ik hier wel weer noodzakelijk eigenlijk, want vele wagens hebben van die lelijke kut velgen of lelijke bumpers of kleuren.

Bij SA kon je nog op gebouwen springen met een fiets en kon je met een gang weer andere gangs beschieten en politie.

En lekker vliegen of met je hovercraft over het water vliegen/varen, en heb je in IV een kartbaan, zijn er geen karts en/of een mode voor een race voor op die kartbaan, zoals in Driv3r.

Je hebt ene vette achtbaan, maar kan er verder niks mee,net zoals die reuzerad.

En de storyline is zeer kort en gemakkelijk, dit was bij SA ook weer anders.

Ik vind wel weer dat de Graphics voor een GTA zeer mooi zijn, maar weinig functies vernaggelen het weer.

En het geld dat je in totaal krijgt kun je ook aan amper uitgeven, kleding kost amper en is er weinig van.

Het bowlen,darten en poolen is wel leuk om paar keer te doen, maar dit is weer tijdelijk.

Geef verder jullie mening.

Later,

• Reacties 64
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1034199
anders heeft de (legale) helft al de "hele"game

Aangezien Microsoft heeft betaald voor exclusive DLC, en niet voor Only DLC, denk ik persoonlijk dat voor beide consoles DLC wordt gereleased. Wapens, auto's, werkende buslijnen, whatever. Voor de 360 komen er dan waarschijnlijk exclusieve missies bij, het deel waar MS voor heeft betaald. Hoop je met me mee? :tu:

volgens mij bedoelen ze dat alleen de XBox DLC krijgt, omdat ze dat meestal in de zakenwereld bedoelen, maar ik hoop dat jij gelijk hebt :puh:

@ jellybee

als ze zo negatief moesten doen zoals jij zegt, en elk spel een slecht cijfer zeggen zoals jij zegt, dan wilt niemand meer een spel kopen, terwijl het best leuke spellen kunnen zijn, maar omdat ze volgens jou heel pessimistisch moeten zijn en alleen naar de bugs kijken die heel miniem zijn of die je kan ontwijken maar ze alsnog een lager punt moeten geven volgens jou stort de hele game markt in!

wil je dat dan liever?

Bewerkt: door Hayte

Geplaatst:
comment_1034224
anders heeft de (legale) helft al de "hele"game

Aangezien Microsoft heeft betaald voor exclusive DLC, en niet voor Only DLC, denk ik persoonlijk dat voor beide consoles DLC wordt gereleased. Wapens, auto's, werkende buslijnen, whatever. Voor de 360 komen er dan waarschijnlijk exclusieve missies bij, het deel waar MS voor heeft betaald. Hoop je met me mee? :tu:

volgens mij bedoelen ze dat alleen de XBox DLC krijgt, omdat ze dat meestal in de zakenwereld bedoelen, maar ik hoop dat jij gelijk hebt :puh:

Een topman van Sony heeft in een interview gezegd dat de PS3 gamer niets tekort gaat komen als het gaat om extra's voor GTA IV. Ik heb al even gezocht, maar kan het artikel zo gauw niet vinden. Ik kan me weliswaar goed heugen dat hij op spottende toon naar buiten bracht dat de ps3 gamer net zo goed DLC voor IV kan verwachten, en dat het gratis ipv betaald zoals dat via xbox LIVE gebeurd.

Het kan natuurlijk BS zijn, of bluf, maar het was een reactie op de aankondiging voor de Exclusive DLC die microsoft zojuist had ingekocht. Dan verwacht ik dus dat er voor beide consoles straks online extra's te halen zijn.

Wat ik alleen niet snap, is dat we er in de pers echt helemaal niets meer over horen, zowel over de xbox niet als voor de ps3. Het kan drie dingen betekenen volgens mij: óf ze weten nog niet of het überhaubt wel doorgaat, óf het valt vies tegen qua aanvulling dus willen ze geen enthousiast makend beeld schetsen, óf het is zo geniaal en overweldigend dat ze willen voorkomen dat je van tevoren enthousiast wordt, en ze hopen dat we dus allemaal bij het zien en spelen met de DLC een hartverzakking van verbazing krijgen... Ik weet het niet. :N

Geplaatst:
comment_1034232
@ jellybee

als ze zo negatief moesten doen zoals jij zegt, en elk spel een slecht cijfer zeggen zoals jij zegt, dan wilt niemand meer een spel kopen, terwijl het best leuke spellen kunnen zijn, maar omdat ze volgens jou heel pessimistisch moeten zijn en alleen naar de bugs kijken die heel miniem zijn of die je kan ontwijken maar ze alsnog een lager punt moeten geven volgens jou stort de hele game markt in!

wil je dat dan liever?

Nee, ik bedoel dat ze meer aan publiciteit en geld hebben gedacht dan dat ze een echte goede review geven.

Geplaatst:
comment_1035688
Ik vind het spel zwaar overrated, dan heb ik het met name over de Power Unlimited.

100!? Dat is toch wel een beetje te overdreven, 100 moet een spel krijgen als hij perfect is.

En dat is GTA IV naar mijn mening absoluut niet. Het heeft zoveel kleine mogelijkheden laten vallen, waardoor het spel leuker zou zijn geworden. Dat neemt niet weg dat het een slecht spel is alleen vind ik de 100 iets te veel. :Y

helemaal mee eens . en downloudbare content zou ik dan snel moeten hebben ( niet iedereen heeft internet , wat dan ? , zit je mooi te BALEN!!!) Zelf heb ik een ps2 aangeschaft om v.c.stories en l.c. stories te kunnen spelen en ondanks dat die er enigzins gedatteerd uitzien bieden ze me meer vermaak en daar gaat het om.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.