Geplaatst: 21 juni 200816 jaren comment_1022555 Ik heb een paar dagen geleden een total conversion gedownload die vice city in liberty city veranderd alleen het probleem is dat er geen auto's rijden en als ik een auto spawn cheat gebruik komt er geen auto te voor schijn. Kan iemand helpen? Bewerkt: 21 juni 200816 jaren door danny18
Geplaatst: 21 juni 200816 jaren comment_1022558 Ik heb een paar dagen geleden een total conversion gedownload die vice city in liberty city veranderdalleen het probleem is dat er geen auto's rijden en als ik een auto spawn cheat gebruik komt er geen auto te voor schijn. Kan iemand helpen? Heb je misschien nog een link naar die mod?
Geplaatst: 21 juni 200816 jaren comment_1022588 Hierzo: http://www.gtamods.de/gtavc_mods6.php Ik zie er nergens een Liberty City mod bij staan.
Geplaatst: 21 juni 200816 jaren comment_1022624 Nu zie ik het. Het is niet alleen een total conversion van LC naar VC, het is ook een multiplayer mod. En in de multiplayer komen geen pets voor. En de auto´s spawnen waarschijnlijk niet omdat ze cheats uitgeschakeld hebben zodat niemand online kan cheaten.
Ik heb een paar dagen geleden een total conversion gedownload die vice city in liberty city veranderd
alleen het probleem is dat er geen auto's rijden en als ik een auto spawn cheat gebruik komt er geen auto te voor schijn.
Kan iemand helpen?
Bewerkt: door danny18