Jump to content
Geplaatst:
comment_103523

Een kleine SCM mod om even plezier mee te maken.

Met deze mod kun je vanuit elke auto spijker strippen op straat gooien, om zo

achtervolgers af te schudden.

Je gooi de spijkerstippen met je normale 'schiet' knop, iedere spijkerstrip blijft 10 seconden liggen.

hier is de source, een gecompileerde versie staat verder naar beneden:

;; Voeg dit toe aan de OBJECT LIST   ( vergeet niet de OBJECT aantal aan te passen) )
DEFINE OBJECT PLC_STINGER         


;; Voeg dit toe aan de normale lijst met create_thread opcodes
004F: create thread ££stinger_sniff_thread 





;; Voeg deze twee threads toe tussen de andere threads, 
;; bijvoorbeeld boven de  "HOT" thread

;; ------------------ STINGER-DROP MOD ----------------------
;; ----------------------- By PatrickW ---------------------------
:Stinger_thread                               
03A4: name thread "STING"
16@ = 0  
029B: 7@ = init_object -204 (PLC_STINGER) at 0@ 1@ 2@ 
0177: set object 7@ z angle to  3@
01C7: remove_object_from_mission_cleanup_list 7@
float 4@ = 0@
4@ -= 2.0
0@ += 2.0
float 5@ = 1@
5@ -= 2.0
1@ += 2.0  
  
:Stinger_loop      
0001: wait  250 ms
6@ = -1
053E: 6@ = get_random_car_with_actors -1 in_area 4@ 5@ 0@ 1@  

if 0
 NOT 6@ == -1
jf ££Stinger_timer      
04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire  0
04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire  1
04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire  2
04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire  3

:Stinger_timer 
if 0
 16@ > 10000
jf ££Stinger_loop   
 
0108: destroy object 7@
004E: end_thread   

      

:stinger_sniff_thread
03A4: name thread "ST_SNIF" 

:stinger_sniff_loop
0001: wait  100 ms
if 0
0256:   player $PLAYER_CHAR defined
jf ££stinger_sniff_loop  
if 1
00E1:   key pressed  0  17  
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
jf ££stinger_sniff_loop    
03C0: 10@ = actor $PLAYER_ACTOR car
0407: create coordinate 0@ 1@ 2@ from car 10@ offset  0.0 -2.5  1.0
0174: 3@ = car 10@ z_angle
3@ += 90.0
02CE: 2@ = ground z 0@ 1@ 2@
2@ += 0.1
004F: create thread ££Stinger_thread  0@ 1@ 2@ 3@
0001: wait  500 ms
0002: jump ££stinger_sniff_loop

Als je de spijkerstrips alleen op een bepaald type auto wilt, vervang je

00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving

door

00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving vehicle type #ANGEL

Natuurlijk kun je voor #ANGEL ook andere types nemen :)

Voor mensen zonder mission builder staat Hier een gecompileerde versie op basis van "Totally_stripped" scm.

( renamen naar main.scm in de "data" folder. )

Have fun,

  • Reacties 53
  • Bezichtigingen 9.6k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_217998
Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.

Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken.

@corne0202 & W3sl3y:

Onderin het eerste bericht staat een link naar een gecompileerde main.SCM file

@Ice Cold Killer:

tuurlijk, be my guest :puh:

@Crifox:

Gewoon de main.scm file in het eerste post downloaden en deze in de datafolder van de VC directory plaatsen. ( wel eerst een backup maken van de originele main.scm)

De rest , bedankt voor de complimenten , graag gedaan :puh::P

dus hij is voor vice city he mag ik er mischien een auto voor verbouwen en dan die mission mod van u gebruiken voor gtagames?

ps als het lukt.

Geplaatst:
comment_218157
Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.

Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken.

graag!

Geplaatst:
comment_220293
Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.

Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken.

staat toch dat ie voor VC is?want als ie voor SA is doet ie t niet bij mij denk ik

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_233401
Voor degene die deze mod in SA wilden, demonjOe (van het engelse forum) heeft deze mod geconverteerd naar SA.

Hier

Mooi, nu kan ik 'm wel voor m'n mod gebruiken.

Als je toestemming krijgt van demonjOe wel., ja.. Maar dat zal wel geen probleem opleveren

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.