Geplaatst: 3 maart 200520 jaren comment_103523 Een kleine SCM mod om even plezier mee te maken. Met deze mod kun je vanuit elke auto spijker strippen op straat gooien, om zo achtervolgers af te schudden. Je gooi de spijkerstippen met je normale 'schiet' knop, iedere spijkerstrip blijft 10 seconden liggen. hier is de source, een gecompileerde versie staat verder naar beneden: ;; Voeg dit toe aan de OBJECT LIST ( vergeet niet de OBJECT aantal aan te passen) ) DEFINE OBJECT PLC_STINGER ;; Voeg dit toe aan de normale lijst met create_thread opcodes 004F: create thread ££stinger_sniff_thread ;; Voeg deze twee threads toe tussen de andere threads, ;; bijvoorbeeld boven de "HOT" thread ;; ------------------ STINGER-DROP MOD ---------------------- ;; ----------------------- By PatrickW --------------------------- :Stinger_thread 03A4: name thread "STING" 16@ = 0 029B: 7@ = init_object -204 (PLC_STINGER) at 0@ 1@ 2@ 0177: set object 7@ z angle to 3@ 01C7: remove_object_from_mission_cleanup_list 7@ float 4@ = 0@ 4@ -= 2.0 0@ += 2.0 float 5@ = 1@ 5@ -= 2.0 1@ += 2.0 :Stinger_loop 0001: wait 250 ms 6@ = -1 053E: 6@ = get_random_car_with_actors -1 in_area 4@ 5@ 0@ 1@ if 0 NOT 6@ == -1 jf ££Stinger_timer 04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire 0 04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire 1 04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire 2 04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire 3 :Stinger_timer if 0 16@ > 10000 jf ££Stinger_loop 0108: destroy object 7@ 004E: end_thread :stinger_sniff_thread 03A4: name thread "ST_SNIF" :stinger_sniff_loop 0001: wait 100 ms if 0 0256: player $PLAYER_CHAR defined jf ££stinger_sniff_loop if 1 00E1: key pressed 0 17 00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving jf ££stinger_sniff_loop 03C0: 10@ = actor $PLAYER_ACTOR car 0407: create coordinate 0@ 1@ 2@ from car 10@ offset 0.0 -2.5 1.0 0174: 3@ = car 10@ z_angle 3@ += 90.0 02CE: 2@ = ground z 0@ 1@ 2@ 2@ += 0.1 004F: create thread ££Stinger_thread 0@ 1@ 2@ 3@ 0001: wait 500 ms 0002: jump ££stinger_sniff_loop Als je de spijkerstrips alleen op een bepaald type auto wilt, vervang je 00DF: actor $PLAYER_ACTOR driving door 00DD: actor $PLAYER_ACTOR driving vehicle type #ANGEL Natuurlijk kun je voor #ANGEL ook andere types nemen Voor mensen zonder mission builder staat Hier een gecompileerde versie op basis van "Totally_stripped" scm. ( renamen naar main.scm in de "data" folder. ) Have fun,
Geplaatst: 27 augustus 200519 jaren comment_217998 Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken. @corne0202 & W3sl3y: Onderin het eerste bericht staat een link naar een gecompileerde main.SCM file @Ice Cold Killer: tuurlijk, be my guest @Crifox: Gewoon de main.scm file in het eerste post downloaden en deze in de datafolder van de VC directory plaatsen. ( wel eerst een backup maken van de originele main.scm) De rest , bedankt voor de complimenten , graag gedaan :P dus hij is voor vice city he mag ik er mischien een auto voor verbouwen en dan die mission mod van u gebruiken voor gtagames? ps als het lukt.
Geplaatst: 28 augustus 200519 jaren comment_218157 Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken. graag!
Geplaatst: 3 september 200519 jaren comment_219849 voor SA zou fijn zijn maar dat had je zelf ook al in je eigen post staan
Geplaatst: 3 september 200519 jaren comment_219853 Hij is voor SA, dat is toch logisch . Ken jij dan een auto waar je een stinger kan droppen in VC, nee die heb je alleen maar in San Andreas!
Geplaatst: 4 september 200519 jaren comment_220293 Voor alle duidelijkheid, dit is een script mod voor Vice City.Als er veel vraag naar is, wil ik nog wel eens kijken of ik ook een SA versie kan maken. staat toch dat ie voor VC is?want als ie voor SA is doet ie t niet bij mij denk ik
Geplaatst: 18 september 200519 jaren comment_226656 Hij is voor SA, dat is toch logisch .Ken jij dan een auto waar je een stinger kan droppen in VC, nee die heb je alleen maar in San Andreas! je kan in VC wel stingers doen vanaf 3 sterren doet de politie die naar je
Geplaatst: 29 september 200519 jaren Auteur comment_232844 Voor degene die deze mod in SA wilden, demonjOe (van het engelse forum) heeft deze mod geconverteerd naar SA. Hier
Geplaatst: 29 september 200519 jaren comment_232851 Voor degene die deze mod in SA wilden, demonjOe (van het engelse forum) heeft deze mod geconverteerd naar SA.Hier Mooi, nu kan ik 'm wel voor m'n mod gebruiken.
Geplaatst: 30 september 200519 jaren Auteur comment_233401 Voor degene die deze mod in SA wilden, demonjOe (van het engelse forum) heeft deze mod geconverteerd naar SA.Hier Mooi, nu kan ik 'm wel voor m'n mod gebruiken. Als je toestemming krijgt van demonjOe wel., ja.. Maar dat zal wel geen probleem opleveren
Geplaatst: 22 oktober 200519 jaren comment_251685 1. GTA forums ligt er hier uit, 2. Patrick je link is d00d 3. Als iemand de SA versie ergens zou willen uploaden zou fijn zijn. Bewerkt: 22 oktober 200519 jaren door brantje
Een kleine SCM mod om even plezier mee te maken.
Met deze mod kun je vanuit elke auto spijker strippen op straat gooien, om zo
achtervolgers af te schudden.
Je gooi de spijkerstippen met je normale 'schiet' knop, iedere spijkerstrip blijft 10 seconden liggen.
hier is de source, een gecompileerde versie staat verder naar beneden:
Als je de spijkerstrips alleen op een bepaald type auto wilt, vervang je
door
Natuurlijk kun je voor #ANGEL ook andere types nemen
Voor mensen zonder mission builder staat Hier een gecompileerde versie op basis van "Totally_stripped" scm.
( renamen naar main.scm in de "data" folder. )
Have fun,