Jump to content
Geplaatst:
comment_103523

Een kleine SCM mod om even plezier mee te maken.

Met deze mod kun je vanuit elke auto spijker strippen op straat gooien, om zo

achtervolgers af te schudden.

Je gooi de spijkerstippen met je normale 'schiet' knop, iedere spijkerstrip blijft 10 seconden liggen.

hier is de source, een gecompileerde versie staat verder naar beneden:

;; Voeg dit toe aan de OBJECT LIST   ( vergeet niet de OBJECT aantal aan te passen) )
DEFINE OBJECT PLC_STINGER         


;; Voeg dit toe aan de normale lijst met create_thread opcodes
004F: create thread ££stinger_sniff_thread 





;; Voeg deze twee threads toe tussen de andere threads, 
;; bijvoorbeeld boven de  "HOT" thread

;; ------------------ STINGER-DROP MOD ----------------------
;; ----------------------- By PatrickW ---------------------------
:Stinger_thread                               
03A4: name thread "STING"
16@ = 0  
029B: 7@ = init_object -204 (PLC_STINGER) at 0@ 1@ 2@ 
0177: set object 7@ z angle to  3@
01C7: remove_object_from_mission_cleanup_list 7@
float 4@ = 0@
4@ -= 2.0
0@ += 2.0
float 5@ = 1@
5@ -= 2.0
1@ += 2.0  
  
:Stinger_loop      
0001: wait  250 ms
6@ = -1
053E: 6@ = get_random_car_with_actors -1 in_area 4@ 5@ 0@ 1@  

if 0
 NOT 6@ == -1
jf ££Stinger_timer      
04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire  0
04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire  1
04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire  2
04FE: deflate_tire_on_car 6@ tire  3

:Stinger_timer 
if 0
 16@ > 10000
jf ££Stinger_loop   
 
0108: destroy object 7@
004E: end_thread   

      

:stinger_sniff_thread
03A4: name thread "ST_SNIF" 

:stinger_sniff_loop
0001: wait  100 ms
if 0
0256:   player $PLAYER_CHAR defined
jf ££stinger_sniff_loop  
if 1
00E1:   key pressed  0  17  
00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving
jf ££stinger_sniff_loop    
03C0: 10@ = actor $PLAYER_ACTOR car
0407: create coordinate 0@ 1@ 2@ from car 10@ offset  0.0 -2.5  1.0
0174: 3@ = car 10@ z_angle
3@ += 90.0
02CE: 2@ = ground z 0@ 1@ 2@
2@ += 0.1
004F: create thread ££Stinger_thread  0@ 1@ 2@ 3@
0001: wait  500 ms
0002: jump ££stinger_sniff_loop

Als je de spijkerstrips alleen op een bepaald type auto wilt, vervang je

00DF:   actor $PLAYER_ACTOR driving

door

00DD:   actor $PLAYER_ACTOR driving vehicle type #ANGEL

Natuurlijk kun je voor #ANGEL ook andere types nemen :)

Voor mensen zonder mission builder staat Hier een gecompileerde versie op basis van "Totally_stripped" scm.

( renamen naar main.scm in de "data" folder. )

Have fun,

  • Reacties 53
  • Bezichtigingen 9.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_289032

hmm, misschien een stomme vraag :$ maar waar moet je die text die Demonjoe publiceerde in zetten??

bij m'n GTA bestanden kan ik volgens mij vrijwel niks aanpassen... Ja alleen m'n readme file :puh: majah, neem niet aan dat dat iets op zal leveren...

gr NiPer

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_405106

Ik ga dit bij Vice city proberen... Dat moet echt zoon cool gevoel geven, dat je langs de weg staat en dan van die spijkermaten uitrolt... Een beetje zoon plaaggeest gevoel, dat je daar met zoon iets te blij gezicht voor de weg gaat staan en dan van die matten neerlegt :clown:

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_416905

is wel simpel! kijk eens naar spaceeinstein's all in one mod. die heeft egt alles. daar kun je helicopter met magneten laten vliegen! en nog veel en veel meer!!!!!! :klap::klap:_O__O_

  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_425242
is wel simpel! kijk eens naar spaceeinstein's all in one mod. die heeft egt alles. daar kun je helicopter met magneten laten vliegen! en nog veel en veel meer!!!!!! :klap::klap:_O__O_

Wat maakt dat uit ? Dat simpel klopt trouwens ook niet, deze thread is van dezelfde kwaliteit alleen is dit er maar 1 en heeft die andere er meer. Deze mod is gewoon bedoeld om er plezier mee te hebben, desnoods kun je deze thread gewoon aan die scm van spaceeinstein toevoegen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.