Geplaatst: 21 juni 200816 jaren comment_1022707 Hallo leden, Ik zoek een paar manierren om makkenlijk autos in gta sa te zetten. Weet je er een paar plaats ze dan hier. (ik weet er geen )
Geplaatst: 21 juni 200816 jaren comment_1022752 Ah Jongens, kom op nou! Kijk nou eerst even rond voordat je wat post! Kijk, er is zelfs al een forum voor opgericht! Nou, 5000x dat ik dit uitleg; Er zijn verschillende manieren om een auto in SA te krijgen. Het kan via IMG-Tool. Donwload IMG-Tool Handeiding IMG-Tool Je kan ook SAMI Gebruiken. Maar dit raad ik je af. Het is wel makkelijker, maar SA wordt er een beetje "gek" van Bewerkt: 21 juni 200816 jaren door Unmountable Tijmen
Geplaatst: 21 juni 200816 jaren Auteur comment_1022844 okee bedankt en ik wou zoeken met de zoek knop maar die deed het niet
Geplaatst: 21 juni 200816 jaren comment_1022856 Nuja, afgelopen week zijn er zo'n 5 topics hierover aangemaakt en daar heb je de zoekfunctie niet eens voor nodig; ze staan allemaal op de eerste pagina. Overigens kun je voertuigen ook met SAMI (SanAndreasModInstaller) installeren (tutorial in het tutorial-subforum), maar dit heeft verschillende nadelen (meer crashes). Daarom raad ik je aan het gewoon handmatig te doen (met de IMG-tool).
Hallo leden,
Ik zoek een paar manierren om makkenlijk
autos in gta sa te zetten.
Weet je er een paar plaats ze dan hier.
(ik weet er geen
)