Ik heb Kate een paar keer gedate, en ik heb nu 100% bij haar. Dus ik doe nog een date, ze vindt 't helemaal geweldig, en ik vraag of ik mag binnenkomen. Ze zegt nog steeds: we zijn alleen vrienden.
Na nog twee dates mag ik nog steeds niet binnenkomen na de date, terwijl ik wel 100% heb. Dus geen sex met Kate (sex = toch ook al zinloos ) maar ook geen extra ding dat ze voor me doet, zoals een Chopper Ride of Guns ofzo.
Dus wat heb ik aan Kate? Als ze belangrijk is verderop in het verhaal, zeg dat dan alleen maar, maar GEEN SPOILERS!
Hey,
Ik heb Kate een paar keer gedate, en ik heb nu 100% bij haar. Dus ik doe nog een date, ze vindt 't helemaal geweldig, en ik vraag of ik mag binnenkomen. Ze zegt nog steeds: we zijn alleen vrienden.
Na nog twee dates mag ik nog steeds niet binnenkomen na de date, terwijl ik wel 100% heb. Dus geen sex met Kate (sex = toch ook al zinloos
) maar ook geen extra ding dat ze voor me doet, zoals een Chopper Ride of Guns ofzo.
Dus wat heb ik aan Kate? Als ze belangrijk is verderop in het verhaal, zeg dat dan alleen maar, maar GEEN SPOILERS!