Geplaatst: 23 juni 200816 jaren comment_1024338 Ik ben er zelf niet goed in Maar ik vind de tekst niet zo mooi. Ik geef je toch een 9/10
Geplaatst: 23 juni 200816 jaren comment_1024383 Ik vind het een erg leuke sig UT! De achtergrond vind ik erg mooi, en het witte aan de zijkanten is ook erg leuk. Ook de tekst is mooi gedaan. Alleen het rondje om het gezicht vind ik minder. Ook het rondje met sterren vind ik minder mooi. 7/10
Geplaatst: 24 juni 200816 jaren comment_1024803 Ik vind het een erg leuke sig UT! De achtergrond vind ik erg mooi, en het witte aan de zijkanten is ook erg leuk. Ook de tekst is mooi gedaan. Alleen het rondje om het gezicht vind ik minder. Ook het rondje met sterren vind ik minder mooi.7/10 Ik ging net hetzelfde zeggen. Zeer goed gewerkt met brushes, behalve die onnodige sterretjes en dat op zen hoofd... Je moet ervoor zorgen dat je FOCAL POINT correct blijft, en dat die goed zichtbaar is. JE focal point is hetgene wat je wil waar de mensen EERST naar kijken in je sig. Dat is dan volgens mij meestal je Render, en niet een paar sterretjes... Maar toch een 7/10 waard.
Deze heb ik voor Kloep gemaakt.
R&C?