Dit is geschreven om informatie te geven over handige software, zodat mensen een beter werkend systeem krijgen.
Ter informatie
Alle onderstaande programma's zijn gratis van het internet, er bestaan van enkele programma's ook betaalde programma's. Ik plaats hier geen Shareware en dergelijke.
Informatie:
Deze informatie is geschreven door Nemean^inf, deze informatie mag verspreid mits mijn naam er in vermeld staat.
Ik ben niet de schrijver van deze informatie, ze zijn allemaal handmatig gevonden via het internet.
Ze zijn Virus vrij en kunnen gebruikt worden op elk systeem. Elk programma wat hier word gebruikt zal worden gescanned op virussen en getest op degelijkheid.
Schade:
Bij schade of problemen door middel van deze software zijn wij niet verantwoordelijk voor, noch GTAForum. Alles is voor eigen verantwoordelijkheid.
Bij problemen zullen we je wel helpen een oplossing te zoeken.
Wat kun je hier in vinden:
Handige programma's van Beveiliging tot Hulp Tools. Heb je suggesties stuur gerust een PB.
Inleiding
Inleiding:
Dit is geschreven om informatie te geven over handige software, zodat mensen een beter werkend systeem krijgen.
Ter informatie
Alle onderstaande programma's zijn gratis van het internet, er bestaan van enkele programma's ook betaalde programma's. Ik plaats hier geen Shareware en dergelijke.
Informatie:
Deze informatie is geschreven door Nemean^inf, deze informatie mag verspreid mits mijn naam er in vermeld staat.
Ik ben niet de schrijver van deze informatie, ze zijn allemaal handmatig gevonden via het internet.
Ze zijn Virus vrij en kunnen gebruikt worden op elk systeem. Elk programma wat hier word gebruikt zal worden gescanned op virussen en getest op degelijkheid.
Schade:
Bij schade of problemen door middel van deze software zijn wij niet verantwoordelijk voor, noch GTAForum. Alles is voor eigen verantwoordelijkheid.
Bij problemen zullen we je wel helpen een oplossing te zoeken.
Wat kun je hier in vinden:
Handige programma's van Beveiliging tot Hulp Tools. Heb je suggesties stuur gerust een PB.
Zie hier onder de lijst wat er nu te vinden is.
Wat staat er nu in de handleiding:
1. Wat is een Driver
2. Revo Uninstaller Software Verwijderen
3. Unlocker, geen last meer van: "Bestand is in gebruik!"
4. Advanced IP Scanner: "Wie draait er mee in je Netwerk!"
5. Easy Cleaner - De concurrent van CrapCleaner?
6. A-Squared Free - Gratis virus scanner
7. Zone Alarm - Een gratis Alternatief voor dure Firewalls
8. De 3 beste Uitpak programma's!
9. CPU-z - Welke processor zei je?
10. AutoRuns - Maak je pc overzichtelijk!
11. TuneXP - Maak je PC sneller
12. Alt+Tab thingy - Leuke vervanging voor je Alt+Tab
13. DG Defragmenter - Sneller en beter
14. Motherboard Monitor - Hou je Moederbord in de gaten.
15. Notebook Hardware Control (NHC) - Hou je laptop in de gaten.
16. GPU-Z - Dus jij wilt info over je videokaart?
17. Local Cooling - Bespaar geld en help het milieu
18. SpeedFan - Brandt mijn videokaart niet door?
19. Xfire - Chat ingame, en bekijk je uren
20. My PhoneExplorer - Bestanden verplaatsen nog nooit zo makkelijk [sony Ericsson Only.]
21. Tunatic - Hoe heet dat liedje?
22. Audacity - Gratis audio editor
23. Codec Packs - Hoe vind je de juiste codecs?
Wil je AUB hier niet reageren, hier is een namelijk een reactie topic voor aangemaakt door Dutchy3010, maak hier dus gebruik van. Alvast bedankt!
Reactie topic: Klik
>>> Door SummerBase: Gepind door de CT crew.
<<<
>>> Door Thundercover: Alleen Nemean^inf en Flitskikker mogen hier posten! Succes ermee!
<<<
Bewerkt: door Nemean^inf