Jump to content

Online Soccer Manager (OSM)

Recommended Posts

Geplaatst:

online soccermanager is een leuk online manager spel over voetbal

je kunt kiezen uit vrijwel alle competities uit europa en uit andere werelddelen

het is dus een heel leuk spel daar vraag ik wie dit speelt en wie het gaat spelen

als veel mensen dit gaan doen ben ik namelijk bereid een gtaforum.nl competitie te maken ik heb namelijk premium seizoenskaarten door deze seizoenskaarten kan ik competitie's maken

seizoenskaarten

je kan zonder betaling spelen

met gewone seizoens kaarten

of premium seizoenskaarten

gewone seizoenskaarten kosten 2 euro voor 30 dag en je kan geen eigen competitie maken

premium kost 15 euro voor 190 dagen

als je nu lid wordt kan je gratis voor 60 dagen gewone seizoenskaart krijgen door je aan te melden voor de nieuwsbrief van een of andere site

deze actie krijg je vanzelf te zien

de site is www.onlinesoccermanager.com

gr.ed

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

7

• Wrieh

5

• Mister.X

5

• Rullez

4

Geplaatst:

ik heb het ooit es gespeeld , ik was helemaaal niet goed erin en later was ik mijn w8woord vergeten :lol: :lol: :lol:

Geplaatst:

Ja ik heb het ook eens gespeeld, een jaartje geleden ofzo was ik er nog best verslaafd aan :) Maar nou niet meer hoor, kan m'n tijd wel nuttiger besteden :puh:

Geplaatst:

Ik speel het al 6 maanden

het is lekker verslavend

ik heb lazio roma ik sta 1ste plaats

ben lekker goed bezig

• 3 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb toestemming van 1 v/d admins om dit verouderde topic weer nieuw leven in te blazen. :rolleyes:

Nu is mijn vraag zijn er nog mensen die osm spelen. En mischien in mijn crew of competitie willen? Er speelt al 1 iemand van gtaforum mee :) .

Bewerkt: door mania-92
Geplaatst:

Ik Speel Het Wel na Elke Keer Hollandse Competities ben ik naar Turkije gegaan speel nu met Denizlisport :puh: Sta 7de

Geplaatst:
Ik heb toestemming van 1 v/d admins om dit verouderde topic weer nieuw leven in te blazen. :rolleyes:

Nu is mijn vraag zijn er nog mensen die osm spelen. En mischien in mijn crew of competitie willen? Er speelt al 1 iemand van gtaforum mee :) .

ik speel het nog wa is je com..??

Geplaatst:

Als er wat meer zijn zou het wel leuk zijn.. Een hele GTAForum competitie B) In dat geval doe ik ook zeker mee.. Weet nog wel een beetje hoe het werkt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...