Jump to content
Geplaatst:
comment_103567

online soccermanager is een leuk online manager spel over voetbal

je kunt kiezen uit vrijwel alle competities uit europa en uit andere werelddelen

het is dus een heel leuk spel daar vraag ik wie dit speelt en wie het gaat spelen

als veel mensen dit gaan doen ben ik namelijk bereid een gtaforum.nl competitie te maken ik heb namelijk premium seizoenskaarten door deze seizoenskaarten kan ik competitie's maken

seizoenskaarten

je kan zonder betaling spelen

met gewone seizoens kaarten

of premium seizoenskaarten

gewone seizoenskaarten kosten 2 euro voor 30 dag en je kan geen eigen competitie maken

premium kost 15 euro voor 190 dagen

als je nu lid wordt kan je gratis voor 60 dagen gewone seizoenskaart krijgen door je aan te melden voor de nieuwsbrief van een of andere site

deze actie krijg je vanzelf te zien

de site is www.onlinesoccermanager.com

gr.ed

• Reacties 84
  • Bezichtigingen 11.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_492934

Je kan je gewoon gratis aanmelden hoor;)Maar als je een 'seizoenkaart'(ofzo iets dergelijks)dan moet je betalen. Maar dat is niet verplicht dus ik zou zeggen meld je gewoon aan, het is gratis en voor niets.

Geplaatst:
comment_492960

Ik speel OSM nu 1 jaar en 4 maanden met als gebruikersnaam gizmo1.

Het is nog steeds verslavend :*D. Ik ben nu FC Treviso in Italië, ik moet 16de worden en ik sta nu 13de in de competitie: "OUTLAWZ LEAGUE SO YOU BETTER R"

Speelt er hier iemand trouwens Bondscoachspel? Dat is ook van de makers van OSM, het is hetzelfde maar dan met landenteams! :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_502920

Zijn een stel naaiers daar. Khad wat Seizoenskaart dagen op mn S1 gekregen door een quizje, hadden ze 'm na een poosje verwijderd omdat ik zogenaamd niet actief was. Was daar wel ffies 3 keer op de 2e plek met een doelstelling 17 clubje geworden. Echt uber flauw.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_509691

ik speel het ook ik heet goeiegast111 ik speel nou bij girondoux bordeaux( ik weet niet of ik het goed schrijf)

maar ik vind het een heel leuk spel

oja en wanneer ga je die comp maken?

• 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_587762

Wie speelt hier OSM ?

Zo ja;

*Hoe heet je?

*Welke team(s) ben je

*Heb je Subaccaunts

*Heb je een Seizoenskaart ( met een Seizoenskaart heb je meer mogelijkheden, zoals member zijn bij Runescape)

Ik heet zoals op het forum jesperkaj

Ik ben Sevilla FC

Ik heb geen Subaccaunts

Ik heb geen Seizoenkaart

Link naar de website

Bewerkt: door jesperkaj

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_624200

Ik ben op OSM geraakt via een vriend en ik vind het echt een leuk spel. Ik ben nu bijna op het eind van m'n 4rde seizoen.

Nu:

Naam: demontventoux

Club: Tom Tomsk (Russische competitie)

Subacount: Nee

Seizoenkaart: Nee

doelstelling: 10de

stand: 7de

Mijn vorige:

club: MSV Duisburg

doelstelling: 15

uiteindelijke plaats: 14

club: Hibernian FC

doelstelling: 3

uiteindelijke plaats: 6

club: AS Bari

doelstelling: 7

uiteindelijke plaats: 4

Bewerkt: door demontventoux

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.