Jump to content
Geplaatst:
comment_1023522

Hee, durf jij tegen mij?

Onderwerp: Spots

Soort design: Auto's

Size design: Zoals je foto is

Render: -

Animatie: -

Premade: -

Tijd van inlevering: Z.S.M

Opmerking: Kijk hier voor spot waardige auto's. Denk eraan dat het wel een eigen spot moet zijn!!!

Ik lever mijne is na de jouwe.

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 2.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1029216

Ik stem op X-Zero. Ik vind zijn auto mooier en specialer! Ik heb misschien 2 keer een Lambo gezien. Een Ferrari heb ik echter al een paar keer gezien. Ik vind de Lambo eerlijk gezecht ook mooier..

Mijn stem gaat dus naar X-Zero!

Geplaatst:
comment_1029230

Mijn stem gaat naar X-Zero. Omdat die auto er gewoon bruut uitziet :D Ik vindt hem mooier dan die van Sonny. Die zie je bijna overal wel, zowel op de wegen als op internet en reclames.

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1029380
Mijn stem gaat naar X-Zero. Omdat die auto er gewoon bruut uitziet :D Ik vindt hem mooier dan die van Sonny. Die zie je bijna overal wel, zowel op de wegen als op internet en reclames.

Geloof je het zelf? Een Ferrari F40? :7 Dat is één van de zeldzaamste auto's! Dus echt vaak zul je hem niet zien. Je ziet hem één keer in je leven, mischien 2 keer. Voorderest echt niet meer hoor.

En Arthis en -Omar-, een F40 zie je niet veel. Zoals hier boven al gezegt...

Stand:

Sonny: 3

X-Zero: 4

EDIT: Ik zie net dat er gestemd kon worden tot en met 27 juni. Jullie reacties zijn vandaag geplaatst, 29 juni. Dus of jullie stemmen mee tellen weet ik niet.

Bewerkt: door Sonny-The-Pilot

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.