Merken jullie ook dat de bestuurders in LC vaak mensen gewoon aanrijden etc? Het valt me vooral op dat als er een auto komt aanrijden en er zit een motorrijder voor, hij die motorrijder vaak gewoon aanrijdt. Doe ik zelf ook hoor, daar neit van. (A)
En nu we het toch over agressie in het verkeer hebben... Ik liep net rustig over straat, op weg naar de volgende missie, en opeens komt er een auto van de weg gewoon keihard op me afrijden! Ik rennen en springen, maar hij blijft me echt achtervolgen, dus toen heb ik maar m'n RPG gepakt en het probleem opgelost.
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie gewoon at random opeens worden "aangevallen" door bestuurders, zonder zelf ook maar IETS te doen???
Merken jullie ook dat de bestuurders in LC vaak mensen gewoon aanrijden etc? Het valt me vooral op dat als er een auto komt aanrijden en er zit een motorrijder voor, hij die motorrijder vaak gewoon aanrijdt.
Doe ik zelf ook hoor, daar neit van. (A)
En nu we het toch over agressie in het verkeer hebben... Ik liep net rustig over straat, op weg naar de volgende missie, en opeens komt er een auto van de weg gewoon keihard op me afrijden! Ik rennen en springen, maar hij blijft me echt achtervolgen, dus toen heb ik maar m'n RPG gepakt en het probleem opgelost.
Hebben jullie dat ook wel eens? Dat jullie gewoon at random opeens worden "aangevallen" door bestuurders, zonder zelf ook maar IETS te doen???