Beste GTA Forum leden,ik had gisteren 12 mods in mijn GTA SA geplaatst.Nou liep mijn GTA SA vast en toen drukte ik op Ctrl+Alt+Del maar ik kreeg geen "Windows Taakbeheer" te zien,dus ik liet mijn computer opnieuw opstarten en dan nog eens proberen of hij vastloopt.En ja hij loopt nog een keer vast! Dus ik had opnieuw mijn computer laten opstarten.Nou heb ik m'n GTA SA opnieuw ge-installeerd en ik ga spelen en na een kleine kwartier loopt het spel alweer vast En toen heb ik GTA SA opnieuw ge-installeerd en nog niet gespeeld,en daarom vraag ik nu hulp aan jullie.
Beste GTA Forum leden,ik had gisteren 12 mods in mijn GTA SA geplaatst.Nou liep mijn GTA SA vast en toen drukte ik op Ctrl+Alt+Del maar ik kreeg geen "Windows Taakbeheer" te zien,dus ik liet mijn computer opnieuw opstarten en dan nog eens proberen of hij vastloopt.En ja hij loopt nog een keer vast! Dus ik had opnieuw mijn computer laten opstarten.Nou heb ik m'n GTA SA opnieuw ge-installeerd en ik ga spelen en na een kleine kwartier loopt het spel alweer vast
En toen heb ik GTA SA opnieuw ge-installeerd en nog niet gespeeld,en daarom vraag ik nu hulp aan jullie.
Mvg.
GTA Haas