Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hallo ik kan geen New games meer starten wat kan hiervan de oorzaak zijn en hoe is het te verhelpen want ik heb een savegame 100% en ik wil new game doen want ik wil weer aan de missies.

MVG Zamg0d1

Sorry als het in het verkeerde forum staat. Mods vertplaats hem maar als hij verkeed staat.

Edited by zamg0d1

Featured Replies

Wat gaat er eigenlijk verkeerd? Heb je toevallig ook modificaties geïnstalleerd? Krijg je foutmeldingen? Wees helder en duidelijk, als je zegt 'ik kan geen New Game kiezen', kunnen wij uiteraard geen duidelijke aanwijzingen geven. Het eerste waar ik aan denk is in ieder geval modificaties, deze kunnen vaak je spel verstoren. Als je die hebt, verwijder ze eens.

Verwijder eerst eens je 100 % SaveGame en probeer dan nog eens New Game. Ik denk dat het dan wel moet lukken. Netzoals wat VWO-er al zegt: "Wees even wat duidelijker, want hier kunnen wij geen raad mee".. ;)

Verwijder eerst eens je 100 % SaveGame en probeer dan nog eens New Game. Ik denk dat het dan wel moet lukken. Netzoals wat VWO-er al zegt: "Wees even wat duidelijker, want hier kunnen wij geen raad mee".. ;)
Mag ik dan aan jou vragen wat een savegame verwijderen voor invloed heeft op de rest van je spel? Zoals er onder andere hier wordt verteld, is dat het inderdaad geen invloed heeft. Dat lijkt mij dus niet de oplossing.. :puh:

Edited by VWO-er