June 23, 200817 yr ik was gister aan het wandelen in star junction toen ik een sexshop zag(zie kaart) Ik ging naar binnen en daar lag een zilveren dildo die je kon oprapen Klik hier om de SnapMap te bekijken
June 24, 200817 yr ik was gister aan het wandelen in star junction toen ik een sexshop zag(zie kaart) Ik ging naar binnen en daar lag een zilveren dildo die je kon oprapen Klik hier om de SnapMap te bekijken typisch R*! wist ik niet vet!
June 24, 200817 yr Author Sorry ik had een klein foutje gemaakt dit is de echte map Click here to view the SnapMap PS: ik heb ook ontdekt dat je vele dildo's kunt pakken in verschillende maten en kleuren Edited June 25, 200817 yr by vercettiboy
June 25, 200817 yr Sorry ik had een klein foutje gemaakt dit is de echte mapClick here to view the SnapMap PS: ik heb ook ontdekt dat je vele dildo's kunt pakken in verschillende maten en kleuren haha ook in deze gta ze hadden t ook in gta: sa leuk gedaan ~!
June 25, 200817 yr Dat wist ik al maar tog goed gevonden. BTW: je moet daar ook een missie doen van iemand weet de naam niet meer.
June 25, 200817 yr Gedurende het spel kom je ook wel eens dildo's tegen tussen de troep (bijv. op een junk yard ofzo) Ik heb alleen niet geprobeerd ze op te rapen ...
June 28, 200817 yr ik was gister aan het wandelen in star junction toen ik een sexshop zag(zie kaart) Ik ging naar binnen en daar lag een zilveren dildo die je kon oprapen Klik hier om de SnapMap te bekijken nooit eentje gezien in gta 4
ik was gister aan het wandelen in star junction toen ik een sexshop zag(zie kaart) Ik ging naar binnen en daar lag een zilveren dildo die je kon oprapen
Klik hier om de SnapMap te bekijken