Ok, meteen to the point.. Ik ben op zoek naar een laptop.
Ik hoef geen enorm moderne, luxe ongein die ik toch niet zal gebruiken, maar gewoon een simpele laptop waarop ik bepaalde spellen kan spelen, Guitar Pro op kan gebruiken en mee op kan nemen.
De meeste games die ik speel zijn niet de modernste, GTA Vice City/III, bij vlagen World of Warcraft en af en toe GTA SA. Ik heb nu een pc met 256mb grafisch geheugen, 512mb RAM en een 1,8ghz processor waar alle genoemde games prima op draaien, dus ik ga er vanuit dat de meeste laptops dat ook wel kunnen.
Momenteel is de Acer Extensa 5220 (link) in de aanbieding bij Dixons voor €399, en met mijn budget (maximaal €500) leek me dat een goede keuze. 2,0Ghz processor (volgens Acer, 1,73Ghz volgens dixons ), 1GB RAM, 80GB hdd en tot op 384mb gedeeld videogeheugen.
Is dit een goede laptop voor wat ik ermee wil doen, of zijn er misschien betere keuzes?
Online bestellen begin ik liever niet aan, dus mocht je een advies hebben, dan graag bij een winkel in de buurt van Beverwijk of Alkmaar In de Media Markt folder van afgelopen week stond niets wat in mijn budget paste, anders was ik daar wel langs gegaan.
Ok, meteen to the point.. Ik ben op zoek naar een laptop.
Ik hoef geen enorm moderne, luxe ongein die ik toch niet zal gebruiken, maar gewoon een simpele laptop waarop ik bepaalde spellen kan spelen, Guitar Pro op kan gebruiken en mee op kan nemen.
De meeste games die ik speel zijn niet de modernste, GTA Vice City/III, bij vlagen World of Warcraft en af en toe GTA SA. Ik heb nu een pc met 256mb grafisch geheugen, 512mb RAM en een 1,8ghz processor waar alle genoemde games prima op draaien, dus ik ga er vanuit dat de meeste laptops dat ook wel kunnen.
Momenteel is de Acer Extensa 5220 (link) in de aanbieding bij Dixons voor €399, en met mijn budget (maximaal €500) leek me dat een goede keuze. 2,0Ghz processor (volgens Acer, 1,73Ghz volgens dixons
), 1GB RAM, 80GB hdd en tot op 384mb gedeeld videogeheugen.
Is dit een goede laptop voor wat ik ermee wil doen, of zijn er misschien betere keuzes?
Online bestellen begin ik liever niet aan, dus mocht je een advies hebben, dan graag bij een winkel in de buurt van Beverwijk of Alkmaar
In de Media Markt folder van afgelopen week stond niets wat in mijn budget paste, anders was ik daar wel langs gegaan.