Geplaatst: 23 juni 200816 jaren comment_1024514 He hallo wie zou mij willen helpen met de Missie Three Leaf Clover Ik wil mijn savegame gerust uploaden En dat iemand dan zo aardig wil zijn om mij te helpen met deze missie Three Leaf Clover En als het gelukt is om de missie te halen dat je mijn savegame weer terug zou willen sturen\uploaden. Zodat ik hem kan downloaden en dat ik dan weer verder kan gaan met de andere missie's. Alvast heel erg bedankt Ik hoop dat iemand mij wilt helpen. Groetjes Dennis
Geplaatst: 23 juni 200816 jaren comment_1024548 Ik denk dat verschillende mensen jouw savegame wel willen spelen, maar dan moet je die eerst uploaden. Een savegame voor GTA IV uploaden kan wel alleen maar als je een PS3 hebt, en hoe je dat moet doen vind je hier.
Geplaatst: 14 augustus 200816 jaren comment_1075981 He hallo wie zou mij willen helpen met de Missie Three Leaf Clover Ik wil mijn savegame gerust uploaden En dat iemand dan zo aardig wil zijn om mij te helpen met deze missie Three Leaf Clover En als het gelukt is om de missie te halen dat je mijn savegame weer terug zou willen sturen\uploaden. Zodat ik hem kan downloaden en dat ik dan weer verder kan gaan met de andere missie's. Alvast heel erg bedankt Ik hoop dat iemand mij wilt helpen. Groetjes Dennis ik heb hetzelfde probleem maar heb niks om het op te zetten maar heeft iemand soms geen trucje om het simpeller te maken??? Bewerkt: 14 augustus 200816 jaren door cj lover
Geplaatst: 16 augustus 200816 jaren comment_1078867 He hallo wie zou mij willen helpen met de Missie Three Leaf Clover Ik wil mijn savegame gerust uploaden En dat iemand dan zo aardig wil zijn om mij te helpen met deze missie Three Leaf Clover En als het gelukt is om de missie te halen dat je mijn savegame weer terug zou willen sturen\uploaden. Zodat ik hem kan downloaden en dat ik dan weer verder kan gaan met de andere missie's. Alvast heel erg bedankt Ik hoop dat iemand mij wilt helpen. Groetjes Dennis ik heb hetzelfde probleem maar heb niks om het op te zetten maar heeft iemand soms geen trucje om het simpeller te maken??? Om wat simpeler te maken, de missie of het uploaden?
Geplaatst: 11 september 200816 jaren comment_1106815 ik heb hetzelfde probleem maar heb niks om het op te zettenmaar heeft iemand soms geen trucje om het simpeller te maken??? Heb je niet toevallig een mp3-speler, digitale camera, psp, (of als je de oude 60/80GB PS3 hebt) een SD kaartje of zoiets? RoL0
He hallo wie zou mij willen helpen met de Missie
Three Leaf Clover
Ik wil mijn savegame gerust uploaden
En dat iemand dan zo aardig wil zijn om mij te helpen met deze missie Three Leaf Clover
En als het gelukt is om de missie te halen dat je mijn savegame weer terug zou willen sturen\uploaden.
Zodat ik hem kan downloaden en dat ik dan weer verder kan gaan met de andere missie's.
Alvast heel erg bedankt
Ik hoop dat iemand mij wilt helpen.
Groetjes Dennis