Geplaatst: 23 juni 200816 jaren comment_1024589 Ik wil graag de skin van die kerel uit GTA 3 veranderen. Ik hoorde dat je dat zelf kon doen, of via een trainer. Dus weet iemand hoe?
Geplaatst: 23 juni 200816 jaren comment_1024762 Wil je gewoon het uiterlijk veranderen? Dat kan eenvoudig door: Gta III > Options > Player setup > Playa2 te kiezen Wil je nieuwe skins downloaden? Ga dan even naar deze link: gtaforum/downloads/skins/Darkel mod ook op deze site heb je keuze uit volledige skins: gourange.com/downloads/gta 3 skins Voor deze downloads heb je wel het programmatje Winzip nodig. (als je Winzip nog niet hebt, kun je die >hier< downloaden
Geplaatst: 23 juni 200816 jaren comment_1024767 Om het verhaal evne af te maken... Als je de skin hebt gedownload zit er in bestand bij van de skin. Deze plaats je in 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTAIII\skins'. Als je dat gedaan hebt start je GTA III op en ga je naar 'Options -> Player setup' en kies je de skin.
Geplaatst: 29 juni 200816 jaren Auteur comment_1029536 Ik heb het via Paint bewerkt, maar toch bedankt allen!
Ik wil graag de skin van die kerel uit GTA 3 veranderen. Ik hoorde dat je dat zelf kon doen, of via een trainer. Dus weet iemand hoe?