Is het mogelijk als je pc een verbinding met internet heeft, en dat je dan een snoer vanuit je 360 naar je PC en erin stopt, dat ie dan internetverbinding heeft? Of heb je er nog wat voor nodig?
Nog een vraag.. Mijn PC'tje is een beetje kut, ik kan in eens geen YouTube filmpjes of Google video filmpjes meer bekijken.. . Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
Bedankt jongens, vooral Iscariah, hij gaf alles door wat ik nodig had . Het enige probleem is nog dat er soms staat 'disconnected because Your Router/NAT is too strict' weet iemand dit ook te verhelpen?
Is het mogelijk als je pc een verbinding met internet heeft, en dat je dan een snoer vanuit je 360 naar je PC en erin stopt, dat ie dan internetverbinding heeft? Of heb je er nog wat voor nodig?
Nog een vraag.. Mijn PC'tje is een beetje kut, ik kan in eens geen YouTube filmpjes of Google video filmpjes meer bekijken..
. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
Bedankt jongens, vooral Iscariah, hij gaf alles door wat ik nodig had
. Het enige probleem is nog dat er soms staat 'disconnected because Your Router/NAT is too strict' weet iemand dit ook te verhelpen?
Bewerkt: door jellybee