Geplaatst: 24 juni 200816 jaren comment_1025223 is het ook mogelijk om de hele map van gta sa in sketchup te laden en dan te veranderen en later weer terug te zetten. niels
Geplaatst: 24 juni 200816 jaren comment_1025232 Nee, dat kan niet. Je moet bijvoorbeeld het eerst met Kam's scripts in 3ds Max zetten. Daarna moet je de 3D models opslaan als een Sketch-up bestand. In Sketch-up iets er aan veranderen. Daarna weer in 3ds Max laden en weer opslaan als .DFF. En met Img-tool het terug zetten in Gta San Andreas.
Geplaatst: 25 juni 200816 jaren comment_1025559 Vergeet daarnaast niet dat San Andreas is opgedeeld in verschillende stukken. Deze stukken zijn bestandjes waarin objecten worden geladen, zoals snelwegen of huizen. Deze bestanden kun je weer terugzien in Data/Maps.
Geplaatst: 27 juni 200816 jaren comment_1027997 Vergeet daarnaast niet dat San Andreas is opgedeeld in verschillende stukken. Deze stukken zijn bestandjes waarin objecten worden geladen, zoals snelwegen of huizen. Deze bestanden kun je weer terugzien in Data/Maps. En die kun je ook op andere plaatsen zetten met de Map Editor. Hier te downloaden, kijk op YouTube voor een korte tutorial.>Deze< gebruikte ik, zo heb ik het geleerd Mechien kun je zo nu wel modden? Groeten Tim
is het ook mogelijk om de hele map van gta sa in sketchup te laden en dan te veranderen en later weer terug te zetten.
niels