Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1025232

Nee, dat kan niet. Je moet bijvoorbeeld het eerst met Kam's scripts in 3ds Max zetten. Daarna moet je de 3D models opslaan als een Sketch-up bestand. In Sketch-up iets er aan veranderen. Daarna weer in 3ds Max laden en weer opslaan als .DFF. En met Img-tool het terug zetten in Gta San Andreas.

Geplaatst:
comment_1025559

Vergeet daarnaast niet dat San Andreas is opgedeeld in verschillende stukken. Deze stukken zijn bestandjes waarin objecten worden geladen, zoals snelwegen of huizen. Deze bestanden kun je weer terugzien in Data/Maps. ;)

Geplaatst:
comment_1027997
Vergeet daarnaast niet dat San Andreas is opgedeeld in verschillende stukken. Deze stukken zijn bestandjes waarin objecten worden geladen, zoals snelwegen of huizen. Deze bestanden kun je weer terugzien in Data/Maps. ;)

En die kun je ook op andere plaatsen zetten met de Map Editor. Hier te downloaden, kijk op YouTube voor een korte tutorial.>Deze< gebruikte ik, zo heb ik het geleerd :puh:

Mechien kun je zo nu wel modden?

Groeten Tim

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.