Geplaatst: 24 juni 200816 jaren comment_1025296 Ik keek even naar laptops. Is dit een goede laptop voor de prijs van €699 inc. BTW: Specificaties Geheugen Maximum intern geheugen 3072 MB DDR 667 Intern geheugentype 1024MB DDR 667 Intern geheugen 3072MB DDR2 ( 1 module van 1Gb en 1 Module van 2Gb) Compatibele geheugenkaarten SD/MS/MMC/MSPRO Harde schijf Opslagcapaciteit harde schijf 250 GB SATA 5400rpm Harde schijf-interface SATA Gewicht en omvang Afmetingen B x D x H 399mm (W) x 299mm (D) x33-39,5 mm (H) Gewicht 4,0 kg Energiebeheer Aantal cellen in de batterij 6 cells, 11.1V / 4400mAh Batterij, technologie Lithium-Ion Audio Aantal ingebouwde luidsprekers 2 interne stereo speakers Audiosysteem Azalia Codec (7.1 SPDIF) Platform Gebundelde software MS Works Nero 7 S-Version Easy Guide On-line user Documentation Norman AVP (90 dagen) Adobe Acrobat Reader Videogeheugen Geheugen video-adapter Up to 1535MB (shared memory) Grafische adapter nVidia GeForce Go 8600GS 256MB DDR2 Netwerk Netwerkfuncties Integrated Wireless LAN (802.11 b/g), 10/100/1000 Mbps LAN Modemsnelheid 56 Kbps V.92 modem Technische details Voorgeïnstalleerde software Microsoft Vista© Home Premium NL Aanwijsapparaat Touchpad Webcam-mogelijkheid Webcam 1.3 MPixel Optische drive Soort optische drive Multi Format DL Burner SATA Beeldscherm Resolutie 1440 x 900 pixels Beeldscherm TFT WXGA BrilliantView Beeldscherm diagonaal 17" inch Processor Processorfamilie Processor AMD Turion TL-60 Processor-kloksnelheid 2 GHz. Verbindingsmogelijkheden Draadloze technologie IEEE 802.11b/g Parallele poort(en) Geen Seriële poort(en) Geen Cable lock slot Kensington USB 2.0 poort(en) 3 IEEE 1394/Firewire poort Ja Modem (RJ-11) poort Ja Ethernet (RJ-45) poort 1 Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang Ja Microfoon/ line-in ingang Ja S/PDIF uitgang Ja TV aansluiting Ja (S-Video Out / DVI ) TV in port Nee DVI poort Ja CardBus PCMCIA slot(en) Geen CardBus PCMCIA slot type Ja (ExpressCard slot 34mm / 54mm) VGA poort(en) 1 Algemeen Meegeleverde accessoires Sleeve Bewerkt: 24 juni 200816 jaren door -Niels-
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040177 wow voor zover ik weet is het zeker een goeie computer genoeg vrije ruitmte op hardeschijf en snelle werkgeheugen. Je hebt een goeie videokaart en moet blij zijn omdat er eentje in zit want ik heb geen videokaart alleen een graphics accelerator zodat ik nog net beeld ontvang en ik speel makelijk pes 08 en max payne 2... Dus ik vind hem wel goed niels en het is ook heel geodkoop !! Bewerkt: 10 juli 200816 jaren door cesar
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040320 wow voor zover ik weet is het zeker een goeie computer genoeg vrije ruitmte op hardeschijf en snelle werkgeheugen. Je hebt een goeie videokaart en moet blij zijn omdat er eentje in zit want ik heb geen videokaart alleen een graphics accelerator zodat ik nog net beeld ontvang en ik speel makelijk pes 08 en max payne 2... Dus ik vind hem wel goed niels en het is ook heel geodkoop !! Zonder grafische kaart heb je geen beeld. Dus je hebt wel een grafische kaart alleen is dit een grafische versneller. Zonder grafische kaart / versneller heb je nooit en te nimmer beeld. En ik neem aan dat jij beeld hebt. Dus je hebt er wel degelijk 1. Ontopic: Voor een laptop voor die prijs heb je een zeer degelijke laptop, goeie grafische kaart. En voor zo'n bedrag heb je nog een 17" ook, koopje!
Ik keek even naar laptops. Is dit een goede laptop voor de prijs van €699 inc. BTW:
Specificaties
Geheugen
Maximum intern geheugen 3072 MB DDR 667
Intern geheugentype 1024MB DDR 667
Intern geheugen 3072MB DDR2 ( 1 module van 1Gb en 1 Module van 2Gb)
Compatibele geheugenkaarten SD/MS/MMC/MSPRO
Harde schijf
Opslagcapaciteit harde schijf 250 GB SATA 5400rpm
Harde schijf-interface SATA
Gewicht en omvang
Afmetingen B x D x H 399mm (W) x 299mm (D) x33-39,5 mm (H)
Gewicht 4,0 kg
Energiebeheer
Aantal cellen in de batterij 6 cells, 11.1V / 4400mAh
Batterij, technologie Lithium-Ion
Audio
Aantal ingebouwde luidsprekers 2 interne stereo speakers
Audiosysteem Azalia Codec (7.1 SPDIF)
Platform
Gebundelde software MS Works
Nero 7 S-Version
Easy Guide On-line user Documentation
Norman AVP (90 dagen)
Adobe Acrobat Reader
Videogeheugen
Geheugen video-adapter Up to 1535MB (shared memory)
Grafische adapter nVidia GeForce Go 8600GS 256MB DDR2
Netwerk
Netwerkfuncties Integrated Wireless LAN (802.11 b/g), 10/100/1000 Mbps LAN
Modemsnelheid 56 Kbps V.92 modem
Technische details
Voorgeïnstalleerde software Microsoft Vista© Home Premium NL
Aanwijsapparaat Touchpad
Webcam-mogelijkheid Webcam 1.3 MPixel
Optische drive
Soort optische drive Multi Format DL Burner SATA
Beeldscherm
Resolutie 1440 x 900 pixels
Beeldscherm TFT WXGA BrilliantView
Beeldscherm diagonaal 17" inch
Processor
Processorfamilie
Processor AMD Turion TL-60
Processor-kloksnelheid 2 GHz.
Verbindingsmogelijkheden
Draadloze technologie IEEE 802.11b/g
Parallele poort(en) Geen
Seriële poort(en) Geen
Cable lock slot Kensington
USB 2.0 poort(en) 3
IEEE 1394/Firewire poort Ja
Modem (RJ-11) poort Ja
Ethernet (RJ-45) poort 1
Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang Ja
Microfoon/ line-in ingang Ja
S/PDIF uitgang Ja
TV aansluiting Ja (S-Video Out / DVI )
TV in port Nee
DVI poort Ja
CardBus PCMCIA slot(en) Geen
CardBus PCMCIA slot type Ja (ExpressCard slot 34mm / 54mm)
VGA poort(en) 1
Algemeen
Meegeleverde accessoires Sleeve
Bewerkt: door -Niels-