Geplaatst: 24 juni 200816 jaren comment_1025395 Wist niet goed waar ik dit bericht moest plaatsen dus zet ik het hier maar neer. Het echte vrijheidsbeeld: En van GTA:
Geplaatst: 24 juni 200816 jaren comment_1025422 zo ingewikkeld -.- hij wil hiermee zeggen dat alles tot in het detail is uitgewerkt, kijk naar de titel
Geplaatst: 24 juni 200816 jaren comment_1025423 Ik denk dat hij wil laten weten dat GTA heel echt is.
Geplaatst: 24 juni 200816 jaren Auteur comment_1025431 Inderdaad Het is misschien moeilijk te geloven dat er ook nog meisjes zijn die gamen, het is niet hij maar zij
Geplaatst: 25 juni 200816 jaren comment_1025507 Volgens mij ben ik dit al ergens tegengekomen op het forum.. Lijkt me meer dan logisch, als ze het Vrijheidsbeeld namaken dat die tekst er ook bij zit..
Geplaatst: 25 juni 200816 jaren comment_1025567 Niet alles is in detail uitgewerkt. De dingen die het spel relatief belangrijk maken zoals auto's, (speciale) gebouwen, personages etc zijn goed uitgewerkt. Wanneer je gaat zoeken naar bijvoorbeeld posters of waarschuwingssign's langs de wateren zul je zien dat het weer een grote pixelige bende is. Er is een hoop uitgewerkt. Maar nog lang niet alles is perfect gedetailleerd.
Geplaatst: 26 juni 200816 jaren comment_1026771 Niet alles is in detail uitgewerkt. De dingen die het spel relatief belangrijk maken zoals auto's, (speciale) gebouwen, personages etc zijn goed uitgewerkt. Wanneer je gaat zoeken naar bijvoorbeeld posters of waarschuwingssign's langs de wateren zul je zien dat het weer een grote pixelige bende is. Er is een hoop uitgewerkt. Maar nog lang niet alles is perfect gedetailleerd. Maar daar zit ik nu heus niet om te treuren hoor! Er zijn genoeg goede aspecten te bespeuren, en ik denk dat we trots mogen zijn op zo een game. Maar je hebt wel gelijk!
Geplaatst: 26 juni 200816 jaren comment_1026774 Niet alles is in detail uitgewerkt. De dingen die het spel relatief belangrijk maken zoals auto's, (speciale) gebouwen, personages etc zijn goed uitgewerkt. Wanneer je gaat zoeken naar bijvoorbeeld posters of waarschuwingssign's langs de wateren zul je zien dat het weer een grote pixelige bende is. Er is een hoop uitgewerkt. Maar nog lang niet alles is perfect gedetailleerd. Geef ik je gelijk in, ik keek een keer naar het eten in een savehuis, en dat eten leek alsof er schimmel opzat, het heeft geen detail/mooie TXD terwijl het soms toch opvalt, dit is zeker jammer. Bij SA was dit ook, maarja, we gaan niet de heletijd naar dat eten kijken. Later,
Geplaatst: 26 juni 200816 jaren comment_1027118 Graphic whores. Kijk naar mijn sig, en klik die url aan met de naam 'The only GTA IV Review worth to read'. Dat is een goede review. Bewerkt: 26 juni 200816 jaren door ikt
Geplaatst: 26 juni 200816 jaren comment_1027275 Graphic whores. Kijk naar mijn sig, en klik die url aan met de naam 'The only GTA IV Review worth to read'. Dat is een goede review. Hoezo offtopic en spam
Geplaatst: 28 juni 200816 jaren comment_1028352 Niet alles is in detail uitgewerkt. De dingen die het spel relatief belangrijk maken zoals auto's, (speciale) gebouwen, personages etc zijn goed uitgewerkt. Wanneer je gaat zoeken naar bijvoorbeeld posters of waarschuwingssign's langs de wateren zul je zien dat het weer een grote pixelige bende is. Er is een hoop uitgewerkt. Maar nog lang niet alles is perfect gedetailleerd. Geef ik je gelijk in, ik keek een keer naar het eten in een savehuis, en dat eten leek alsof er schimmel opzat, het heeft geen detail/mooie TXD terwijl het soms toch opvalt, dit is zeker jammer. Bij SA was dit ook, maarja, we gaan niet de heletijd naar dat eten kijken. Later, Nu ja ze kunnen nu ook niet heel New York gedetaileerd gaan namaken hé Dan zou het spel nu nog niet uit zijn denk ik. Maar GTA IV is toch al een grote vooruitgang. Da's toch al iets
Geplaatst: 1 juli 200816 jaren comment_1031561 Niet alles is in detail uitgewerkt. De dingen die het spel relatief belangrijk maken zoals auto's, (speciale) gebouwen, personages etc zijn goed uitgewerkt. Wanneer je gaat zoeken naar bijvoorbeeld posters of waarschuwingssign's langs de wateren zul je zien dat het weer een grote pixelige bende is. Er is een hoop uitgewerkt. Maar nog lang niet alles is perfect gedetailleerd. Nou nou niet zeuren Clown,er zijn wel ergere dingen in het leven dan een iets wat niet goed gedetaileerd is PIXELS AAN DE MACHT.
Wist niet goed waar ik dit bericht moest plaatsen dus zet ik het hier maar neer.
Het echte vrijheidsbeeld:
En van GTA: