Geplaatst: 4 maart 200520 jaren comment_103850 Ik heb een "G-Line"op irc.ircworld.nl alleen ik vin um nu wel lang genoeg erop staan en wil erin ik chat gewoon met IRC (ik heb die G-Line als 3 maanden) :blink:
Geplaatst: 4 maart 200520 jaren comment_103964 uhm ik snap je effe niet. Ik weet wel wat van Mirc af maar niet echt super veel. Wat is je probleem precies?
Geplaatst: 5 maart 200520 jaren comment_104545 mja dat is dan je eigen verantwoordelijkheid. Jij hebt vast iets fouts gedaan waardoor de operators vonden dat je moest worden gebant. Maybe kan je een mailtje naar hun sturen?
Geplaatst: 5 maart 200520 jaren Auteur comment_104696 Heb ik wel gedaan en de gene doe mij aan had geklaag zij dat hij/zij het excuses wel goed vond (ik heb dit zo een beetje gezegt: /me pakt zijn shotgun een gaat opzoek naar Nubdreamer /me geeft het op en legt zijn shotgun weer weg) zouw daaar geven ze een G-Line voor :angry: :angry: :angry: (Nubdreamer is die aanklaager) help me plz!!! Bewerkt: 5 maart 200520 jaren door CJ_SA
Ik heb een "G-Line"op irc.ircworld.nl alleen ik vin um nu wel lang genoeg erop staan en wil erin ik chat gewoon met IRC (ik heb die G-Line als 3 maanden) :blink: