Geplaatst: 25 juni 200816 jaren comment_1025830 in het bestand CARMODS.DAT (in de map DATA in je San Andreas folder) staan onderaan een aantal regels van de BIKES.. bijvoorbeeld deze van de NRG500 #nrg500, exh_bk_nr_sa, exh_bk_nr_ta, exh_bk_nr_tc, misc_a_bk_nr1, misc_a_bk_nr2, nto_bk_s, nto_bk_tw dit zijn uitlaten, miscs, en nitro voor de bikes, maar het lukt me niet om deze werkend in het spel te krijgen.. als ik deze regel verplaats (zonder # ervoor want die blokkeren de code) onder het rijtje van de car mods (onder de ZR350) dan crasht het spel onder het laden. Is er iemand die weet wat er nog mist of hoe ik deze "weg gelaten mods" er weer in kan zetten? Bewerkt: 25 juni 200816 jaren door tomson
Geplaatst: 25 juni 200816 jaren comment_1025882 Kijk eens bij je vorige topic . Donwell Heeft daar antwoord gegeven
in het bestand CARMODS.DAT (in de map DATA in je San Andreas folder)
staan onderaan een aantal regels van de BIKES.. bijvoorbeeld deze van de NRG500
#nrg500, exh_bk_nr_sa, exh_bk_nr_ta, exh_bk_nr_tc, misc_a_bk_nr1, misc_a_bk_nr2, nto_bk_s, nto_bk_tw
dit zijn uitlaten, miscs, en nitro voor de bikes, maar het lukt me niet om deze werkend in het spel te krijgen..
als ik deze regel verplaats (zonder # ervoor want die blokkeren de code)
onder het rijtje van de car mods (onder de ZR350)
dan crasht het spel onder het laden.
Is er iemand die weet wat er nog mist of hoe ik deze "weg gelaten mods" er weer in kan zetten?
Bewerkt: door tomson