Remi-X Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb ooit wel eens een mod gevonden met de bestanden ENGLISH.TXT, ENGLISH.FXT, MISSIONS.INI die ik dan moest overschrijven in de map gtadata. Dit heb ik dus gedaan maar dan krijg ik een foutmelding: error blabla, not indenfiticed(ofzo) rule [8002] Hoe komt dit? Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik weet niet al te veel van GTA1-modding, maar ik wil het wel een poging geven. Om welke mod gaat het? En kan je de precieze error geven, want met "error blabla" kan ik niet zo veel. Reageren
Remi-X Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ja weet ik, was even vergeten wat er nou stond. Maar dat was dus het volgende: MGL Fatal Error! Error 85.96 text identifier [8002] not found in language file Het ging om een mod van Project Cerbera, een race track. Site: http://projectcerbera.com/gta1/gta-gt/ Maar ook andere mods van die site doen het niet, ligt het aan de mod of doe ik iets fout? Bewerkt: 26 juni 2008 door R[E]/\/\i!i! Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Het werkt prima bij mij, buiten het feit dat de mod nooit voltooid is. Hoe heb je de mod geïnstalleerd? Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Nou ja, er stond gewoon dat je zijn bestand moest vervangen door het originele (wel vooraf een backup gemaakt).... Ik heb die andere ook geprobeert, maar die lukte ook niet. Heeft het mischien te maken dat ik de verkeerde kaart open (lc, vc, sa, chapter 1 of 2)? Reageren
Lantyz Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Bedoel je met "ik heb die andere ook geprobeerd" dat je het bestand GTAGT.cmp hebt hernoemd en in de plaats hebt gezet van een origineel bestand? Want dat is namelijk niet de bedoeling: alle bestanden hebben al de correcte naam en je hoeft ze dus alleen in de gtadata-map te zetten. Als het goed is start ieder hoofdstuk de nieuwe map, dus dat kan het probleem niet zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.