Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1027899

Misschien komt dat omdat iemand anders al zo´n mod heeft gemaakt. Kijk hier maar als je me niet gelooft. Maar nog even een vraagje. Word dit een main.scm of een Cleo3 mod?

Geplaatst:
comment_1029972

Maak er een CLEO mod van, dat zal veel beter bij de mensen vallen dan als je het scm doet. Bij CLEO hoef je namelijk geen nieuw spel te starten en kunnen ze dus gewoon verder in de storyline zonder opnieuw te beginnen

Geplaatst:
comment_1030040

Het is een leuk begin als SCM'er, en ook best handig voor de storyline, maar zoals de meeste hier al zeggen: het is een main.scm mod, geen CLEO3. In CLEO zijn dit soort mods handig, maar denk je werkelijk dat mensen hiermee de savegame compleet gaan spelen? Ik vrees van niet... Main.SCM mods zijn hedendaags alleen nog voor de wat grotere mods. De kleine mods, zoals deze, die handig/te gebruiken zijn bij de normale storyline, worden (meestal) gemaakt in CLEO.

Overigens is dit een simpele SCM-mod, dus ik denk niet dat je DaBeast en Puma overtuigd hebt van je kunnen. Maar vergeet niet: een goed begin is het halve werk, dus ik verwacht nog veel van je in de toekomst. ;)

Geplaatst:
comment_1033207

heb ik ook, ik zou bijna nooit weten wat ik zou kunnen modden wat ik ook leuk vind om te modden.

maak het wel in een cleo script (.cs), niet in cleo mission(.cm).

gebruik deze code aan het begin om het als .cs op te slaan;

 ($CLEO .cs)

P.S. Ik heb zelf ook een tekstdocument met ongeveer 25 spawnlocaties, als je wilt kan ik ze naar je toe sturen en kan jij ze maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.