Geplaatst: 26 juni 200816 jaren comment_1027188 Sorry maar ik wist niet bij welke topic. Ik wil graag spullen hebben om GTA IV te recorden op tv maar welke spullen heb ik nodig? ik heb niet zo veel geld gekregen voor die spullen maar 150 ofzo kunnen jullie me zeggen welke spullen precies ik nodig heb? noem een hele set alstublieft
Geplaatst: 26 juni 200816 jaren Auteur comment_1027198 Daarvoor heb je alleen een capture-card nodig. Hoeveel kost die wil je ff uitleggen hoe enzo.
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045339 Daarvoor heb je alleen een capture-card nodig. Hoeveel kost die wil je ff uitleggen hoe enzo. Een TV-Kaart is al verkrijgbaar vanaf 70 euro. Er zijn 2 verschillende verkrijgbaar, USB soorten en kaarten. Bekijk de website van WinTV als voorbeeld. Bewerkt: 16 juli 200816 jaren door Fuffie
Geplaatst: 16 juli 200816 jaren comment_1045380 Of je sluit een externe hard drive op je 360 aan en installeerd een Xecuter Soundblaster modchip. (die kan je hier kopen) Dan kan je een hombrew programmatje downloaden waarmee je alles op kan nemen. Voor de ps3 zou ik het niet weten.
Sorry maar ik wist niet bij welke topic.
Ik wil graag spullen hebben om GTA IV te recorden op tv
maar welke spullen heb ik nodig? ik heb niet zo veel geld gekregen voor die spullen
maar 150 ofzo kunnen jullie me zeggen welke spullen precies ik nodig heb? noem een hele set alstublieft