June 27, 200817 yr weet iemand waar je makkelijk een motor kan vinden om de unique stunt jumps te doen? Alvast bedankt!
June 27, 200817 yr ja, bij grotti motors fzo, op alderney kan je een NRG900 vinden... Die zijn heel goed om de stunts mee te doen!! De snapmap kan ik voor de moment niet maken... Ik hoop op een beetj solidariteit van de anderen hier!
June 27, 200817 yr Hier, een van deze twee is het, weet niet meer waar precies, maar een van deze twee : Click here to view the SnapMap Edited June 27, 200817 yr by FerryN
June 28, 200817 yr Ik gebruikte vaak een Sanchez, dan kom je wat beter neer omdat die betere vering heeft.
June 28, 200817 yr Bij de snapmap van FerryN is het de bovenste punt waar de motorzaak is Edited June 28, 200817 yr by delano08
June 28, 200817 yr ik zeg het maar er zijn ook stunt jumps in het water dus voor sommige heb je ook boot nodig
July 18, 200817 yr Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super
July 18, 200817 yr Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote.
July 19, 200817 yr Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor
July 19, 200817 yr Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Ga eens mooi netjes op de snelweg, flink gassen en vooral niet remmen. Probeer dan maar eens alle auto's te ontwijken en goed door de bochten te komen
July 20, 200817 yr Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Ga eens mooi netjes op de snelweg, flink gassen en vooral niet remmen. Probeer dan maar eens alle auto's te ontwijken en goed door de bochten te komen Dat is me goed gelukt .
July 20, 200817 yr Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Ga eens mooi netjes op de snelweg, flink gassen en vooral niet remmen. Probeer dan maar eens alle auto's te ontwijken en goed door de bochten te komen Dat is me goed gelukt . ik vind ook dat ie goed rijdt hoor
July 20, 200817 yr Ik vind ook een NRG 500 de beste motor. Deze kan je hier vinden. Je bedoelt NRG 900 Maar je hebt gelijk, dat vind ik ook de beste motor trekt hard op, hoge topsnelheid.... gewoon super Elk voordeel heeft zijn nadeel De handling is gewoon klote. Ik vind van niet hoor Ga eens mooi netjes op de snelweg, flink gassen en vooral niet remmen. Probeer dan maar eens alle auto's te ontwijken en goed door de bochten te komen Dat is me goed gelukt . ik vind ook dat ie goed rijdt hoor Ze zitten gewoon wat te lullen .
weet iemand waar je makkelijk een motor kan vinden om de unique stunt jumps te doen?
Alvast bedankt!