Jump to content
Geplaatst:
comment_1028529

sanandreasdevelopmenttm1.png

Welkom bij het nieuwe project, San Andreas Development!

Wat doen wij?

Het is de bedoeling dat we San Andreas gaan ombouwen. Dit wordt echter geen total conversion mod. We gaan de normale wereld van San Andreas verbeteren (vandaar de naam). Zie het alsof wij zijn aangewezen om de staat verder te ontwikkelen. We zoeken plekken op die we kunnen verbeteren, zoals bijvoorbeeld de ghetto's, maar ook de verwoestte buurt van Doherty. Deze gebieden knappen wij dan op door er nieuwe gebouwen te plaatsen, of iets anders (denk aan parken en dergelijke). Je mag in principe ook infrastructuur doen (alles mag in principe) maar zorg er dan voor dat de voertuigen op precies dezelfde plekken kunnen rijden, dus verleg/verhoog geen wegen. Je mag natuurlijk wel borden etc veranderen/toevoegen.

voor de duidelijkheid: We veranderen hier enkel de kaart, dus geen configuratiebestanden, voertuigen, peds etc.

Hoe werken deze projecten?

Iedereen die meewerkt aan het project mag projectvoorstellen doen. Dit doe je door een (simpele!) render van hetgeen dat jij wilt plaatsen hier te posten, met wat extra info mbt tot waar, hoeveel verdiepingen, etc.

Houd het simpel, omdat het natuurlijk kan dat de rest van het team niets ziet in je voorstel. Het zou dan zonde zijn als je weken aan je project hebt gewerkt. Wordt het wel aangenomen, dan kun je het uitgebreid gaan uitwerken.

Wat brengen wij uit?

Telkens als er enkele projecten zijn afgerond (dit ligt aan hoe groot ze zijn, meestal na 2) brengen we een nieuwe versie uit. Er zit in elke versie een handleiding welke uitlegt hoe je het moet installeren (aangezien je soms bestanden moet toevoegen, soms vervangen, soms verwijderen, etc).

Wie werken er mee?

Elk lid mag zich aanmelden voor dit project, zolang je maar een beetje ervaring hebt met modellen. Zie jij hier wel wat in? Meld je aan!

Medewerkers

Moddeling

$NeoSyp$

GTA_PEEKCITY

Siriouz

Rivel

Galiorix

zamg0d1

Mapping

Unmountable Tijmen

misterx133

Projecten

"Beach Hope" door $NeoSyp$ Status: Afgerond

"Zonnenpaneel Park" door Rivel Status: Geannuleerd

"Estates Park" door $NeoSyp$ Status: Afgerond

Bewerkt: door $NeoSyp$

• Reacties 95
  • Bezichtigingen 6.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1031057

Ik heb nog een idee. Als je nou eens een aantal autowrakken, vuilniszakken, en kartonnen dozen uit Ganton verwijderen. Dan ziet dat er ook gelijk een stuk opgeruimder uit. :Y

Geplaatst:
comment_1031200

Zo, leuk idee. MIsschien kan je er zo'n massatoerisme strand van maken bomvol bars en ligstoelen? Een helikopter op het hotel? heb binnenkort weer 3ds max zal ik ook een hotelletje maken. Wat dacht je ervan om een heel strand vol met hotels, bars en restaurants te zetten?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031207
Zo, leuk idee. MIsschien kan je er zo'n massatoerisme strand van maken bomvol bars en ligstoelen? Een helikopter op het hotel? heb binnenkort weer 3ds max zal ik ook een hotelletje maken. Wat dacht je ervan om een heel strand vol met hotels, bars en restaurants te zetten?

Nou ja, dat lijkt me nou ook weer niet de bedoeling. Ik vrees dat het strand daar te klein voor is (het is namelijk erg smal) en daarbij lopen er ook weinig mensen. Ik wil wel graag iets erop maar een heel resort hoeft het niet te worden...

PS: Overigens is het beter om je niet slechts op een locatie te focussen; Verzin ook andere plekken.

PPS: Overigens heb ik nu al een ander idee, dat met infrastructuur heeft te maken, hierover later meer.

PPSS: Dus wat denken jullie, kan ik het gaan uitwerken?

Geplaatst:
comment_1031327

Ja, ik heb nog een leuk idee. Als we nu eens een bepaald deel van desert volzetten met zonnepanlen afbakenen en en er een bord bijzetten met zoiets als SA: Desert Sun Energy Project 2008 etc. nu ook geen enorm groot maar een klein deeltje. Of we zetten tussen desert en SF een boot vol met zonnemolens?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031330

Ook goed idee, werk het uit en post een projectvoorstel zou ik zeggen :)

Trouwens, ik kan me herinneren dat er tussen Fort Carson en Area 69 een trailer park is met een paar zonnepanelen, die zou je kunnen uitbreiden. :)

PS: Kijk nog eventjes naar de nieuwe render van mij

Geplaatst:
comment_1031347

Mooi, maar het doet me nu wat meer aan een kantoorgebouw denken, ik zou elke muur een raam zetten met terras, kwestie van een beetje hotel te laten lijken. Nu is ie niet echt terras. Over 18 minuten heb ik trouwens m'n 3ds ook.

Project "Zonnepaneel park"

Status: Voorstel

Ik vond dit wel een leuk idee. We gaan dit trailer park omvormen tot mini zonepaneelpark. We gaan de trailers verwijderen, en enkel die zonnepanelen zetten(zie screen).

Algemene informatie

Naam: Zonnepaneelpark

Aantal zonnepanelen: 10-15 

Functie: Sier

@ Neo: Nee. Denkik niet. Misschien een heli land plaats?

Bewerkt: door Rivel

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031354

Oh, maak je over de hotel look maar geen zorgen hoor. Ik ga er onder andere nog een zwembad bij maken en natuurlijk een mooi 'Hotel' bordje. Vraagje trouwens, denk je dat ik de bovenste verdieping niet met glas zou moeten doen, dus gewoon met de muur textuur? Zou er denk ik beter uitzien, nu ziet het er wat 'afgekapt' uit. Wat denk je?

@Hierboven: Goed uitgewerkt dat voorstel, maar bij 'functie' moet je gewoon invullen waartoe het zou dienen, in dit geval dus 'energievoorziening'. Ga je er nog een hoofdgebouw of iets dergelijks bij maken?

Over die heli: Neuh, ik zou enkel dingen erbij doen die je er echt zou verwachten.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031366

Ok mooi, werk het simpel uit, plaats een rendertje en we zullen kijken of het wat is.

Ik ga nu trouwens eventjes eten, tot zo :cya:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031521

Ik heb het gebouw zelf nu ongeveer af, ik ga nu beginnen aan de buitenkant, oftewel een zwembadje, etc. Twee nieuwe renders staan bij het project ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031555

Wel, ik moet nog eventjes het zwembad afmaken, maar daarna ga ik denk ik wel hem ingame zetten en andere standaard objecten zoals stoelen, platen etc toevoegen. Daarna toon ik wel ingame screens.

En hoe gaat het met jouw werk?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.