Jump to content
Geplaatst:
comment_1028529



sanandreasdevelopmenttm1.png

Welkom bij het nieuwe project, San Andreas Development!

Wat doen wij?

Het is de bedoeling dat we San Andreas gaan ombouwen. Dit wordt echter geen total conversion mod. We gaan de normale wereld van San Andreas verbeteren (vandaar de naam). Zie het alsof wij zijn aangewezen om de staat verder te ontwikkelen. We zoeken plekken op die we kunnen verbeteren, zoals bijvoorbeeld de ghetto's, maar ook de verwoestte buurt van Doherty. Deze gebieden knappen wij dan op door er nieuwe gebouwen te plaatsen, of iets anders (denk aan parken en dergelijke). Je mag in principe ook infrastructuur doen (alles mag in principe) maar zorg er dan voor dat de voertuigen op precies dezelfde plekken kunnen rijden, dus verleg/verhoog geen wegen. Je mag natuurlijk wel borden etc veranderen/toevoegen.

voor de duidelijkheid: We veranderen hier enkel de kaart, dus geen configuratiebestanden, voertuigen, peds etc.

Hoe werken deze projecten?

Iedereen die meewerkt aan het project mag projectvoorstellen doen. Dit doe je door een (simpele!) render van hetgeen dat jij wilt plaatsen hier te posten, met wat extra info mbt tot waar, hoeveel verdiepingen, etc.

Houd het simpel, omdat het natuurlijk kan dat de rest van het team niets ziet in je voorstel. Het zou dan zonde zijn als je weken aan je project hebt gewerkt. Wordt het wel aangenomen, dan kun je het uitgebreid gaan uitwerken.

Wat brengen wij uit?

Telkens als er enkele projecten zijn afgerond (dit ligt aan hoe groot ze zijn, meestal na 2) brengen we een nieuwe versie uit. Er zit in elke versie een handleiding welke uitlegt hoe je het moet installeren (aangezien je soms bestanden moet toevoegen, soms vervangen, soms verwijderen, etc).

Wie werken er mee?

Elk lid mag zich aanmelden voor dit project, zolang je maar een beetje ervaring hebt met modellen. Zie jij hier wel wat in? Meld je aan!

Medewerkers

Moddeling

$NeoSyp$

GTA_PEEKCITY

Siriouz

Rivel

Galiorix

zamg0d1

Mapping

Unmountable Tijmen

misterx133

Projecten

"Beach Hope" door $NeoSyp$ Status: Afgerond

"Zonnenpaneel Park" door Rivel Status: Geannuleerd

"Estates Park" door $NeoSyp$ Status: Afgerond

Bewerkt: door $NeoSyp$

  • Reacties 95
  • Bezichtigingen 6.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1032493
Ok, dan ga ik verderwerken aan het project. Status hierbij naar 'Onder constructie veranderd' ;)

PS: Kom op luitjes, jullie mogen ook best iets posten :)

Oke, dan post ik wel wat.

SPAM :puh:

Geplaatst:
comment_1032500

ik denk dat die gebouwen er nog best zouden kunnen bijpassen, als er maar de goede textures opzitten. maar dat is met alles. maar bijvoorbeeld een hoofdkantoor van DHL of wat dan ook, en een vuilstortplaats misschien? overigens, ik zal hier gelijk de screenshots van mijn nieuwe ontwerp waar Neo en ik het over gehad hebben.

uiteraard nog WIP.

http://img396.imageshack.us/img396/5905/castlescreen5pz2.png

http://img376.imageshack.us/img376/3001/castlescreen5od9.png

http://img396.imageshack.us/img396/8325/castlescreen4vg2.png

http://img396.imageshack.us/img396/2213/castlescreen3hs3.png

http://img239.imageshack.us/img239/5969/castlescreen2zf2.png

http://img239.imageshack.us/img239/4372/castlescreen1dk5.pn

@ hieronder: wat bedoel je??

Bewerkt: door Siriouz

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1032539

Render van gebouw 1 met textures, volgt zo nog eentje van de andere kant :sigaar:

@Hierboven: Aub posten als projectvoorstel ;)

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1033367

Het project is qua mijn deel afgerond, ingame screens staan in het projectvoorstel. Wat vinden jullie, is het goed zo?

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Bewerkt: door $NeoSyp$

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1033414

Ze staan al ingame, zie de update van de screens.

Ik heb overigens nog wat extra generic objecten toegevoegd zoals palmbomen, bankjes en een bushokje. Zo heeft het al veel meer weg van een bedrijventerrein weg. goed goenoeg om als 'afgerond' te plaatsen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1034239

Nou goed, dan verklaar ik 'Estates Park' hierbij voor afgerond. Status wordt geupdate in hoofdpost.

Ik hoop snel wat van jullie te zien, en Siriouz, post aub je kasteel als projectvoorstel, dan kan ik hem toevoegen aan de lopende projecten ;)

Geplaatst:
comment_1034274

Hallo,

Ik wil ook wel joinen alleen ik kan niet ingame zetten omdat ik er geen programma's voor heb maar ik kan wel gebouwen maken en uploaden ik ben nu zelf bezig met een Fabriekje. Ik weet niet hoe het eruit ziet Ingame omdat ik dat in 1 woord niet kan maart hier zijn de plaatjes (ik heb de Kleuren enz. er nog niet in staan alleen een basis)

Er moeten nog een paar Gas tanks bij en een kleine weg ernaartoe ofzo maar weet iemand hoe je in Sketchup een Gastankvorm kan maken uit een Cilinder?

Maar hier de Plaatjes:

fabriekfullviewtv6.png

Full View

fabrieksnaamvc6.png

Naam

fabrieksingangliftjm5.png

Ingang + Lift

Dit zijn mijn Plaatjes tot nu toe Mag ik met dit meedoen? Want dan weet ik of ik verder kan gaan. Anders wil ik wel verder gaan maar minder mijn best ervoor doen.

Bewerkt: door zamg0d1

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1034295

Wel, ik heb mijn 'adviseur' geraadpleegd en we hebben besloten je toe te laten tot het team. Het ziet er als begin mooi uit, zeker voor sketchup. Dat ingame zetten zal wel lukken aangezien er op het forum genoeg tutorials over te vinden zijn, of desnoods andere leden van ons team die het kunnen.

Succes, en maak er wat moois van!

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:
comment_1034365

Allereerst, mijn complimenten voor het idee en het initiatief. Ben benieuwd wat het gaat worden!

Toch heb ik een punt van kritiek, en dat gaat niet over SAD op zich, maar eerder over dit topic. Het is voornamelijk spam, zelfs een hele pagina waarbij om en om met 1/2 zinnetjes wordt gepost. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Uiteraard mag hier overlegt worden, maar doe dat met grote berichten waar alles in één keer in staat. Anders zijn er andere oplossingen voor, zoals MSN of PM. 5 pagina's in één week is overdreven veel, en zeker te veel naar verhouding van wat er allemaal al is gemaakt.

Dus graag iets minder posten (en vooral die dingen als Rivel en Neosyp deden eerder dit topic) en meer produceren, dan komt alles goed.

KUTGW. ;)

Geplaatst:
comment_1034736

Door middel van de Hypercosm Player kun je met een simpel programmaatje je models op je site showen, alsof je ze in Sketchup bekijkt. Het enigste dat je moet doen is wat zinnetjes erbij schrijven in het script van de pagina (ofzo, het is gewoon HTML), het model converteren en een URL op de pagina zetten zodat de bezoeker de plugin voor Internet Explorer even kan downloaden.

Keep it up, jullie weten hopelijk dat je maximaal 5 nieuwe objecten kan toevoegen aan SA? Je kunt eventueel ook de nieuwe objecten toevoegen aan originele objecten, als je weet hoe dat moet :7 .

Geplaatst:
comment_1034750
Door middel van de Hypercosm Player kun je met een simpel programmaatje je models op je site showen, alsof je ze in Sketchup bekijkt. Het enigste dat je moet doen is wat zinnetjes erbij schrijven in het script van de pagina (ofzo, het is gewoon HTML), het model converteren en een URL op de pagina zetten zodat de bezoeker de plugin voor Internet Explorer even kan downloaden.

Keep it up, jullie weten hopelijk dat je maximaal 5 nieuwe objecten kan toevoegen aan SA? Je kunt eventueel ook de nieuwe objecten toevoegen aan originele objecten, als je weet hoe dat moet :7 .

Moest dat niet via gewoon uit gta3.img een bestaand huisje te exporteren, er iets bijsteken in max en nieuwe coll en dff maken en dan vervangen met het orginele in de gta3.img.

@ Dutchy Ok, ik zal erop letten.

@Zamgod Euh, ik dacht dat als iets blauw was in sketchup het vol met bugs zat. Of heb ik het hier fout. Tevens is mijn project gecanceld aangezien het vrij onnutig was en verspilling van poly's.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.