Geplaatst: 28 juni 200816 jaren comment_1028578 haha voor dit moest ik wel ff lachen; Klik Bewerkt: 28 juni 200816 jaren door aartdognau
Geplaatst: 28 juni 200816 jaren comment_1028884 Ik vind dit dus nergens naar klinken. Het klint echt 'nergens' na... Ik denk eerder dat hij nog even moet door oefenen... Iemand zoals Snoop Dogg vind ik toch nog wat beter klinken.
Geplaatst: 29 juni 200816 jaren comment_1029621 "Fock dat, Schiedam is van mij" Rapper van het moment, da's duidelijk. Valt me op dat hij nogal problemen heeft met maat houden en rijmpjes verzinnen (heeft iemand een zin gehoord die wél rijmde en goed op de maat zat?). Beste beschrijving van Fok!: "hij rapt zoals philip freriks het nieuws leest", en die klopt nog behoorlijk ook. Zijn 'OPKOMST' video is ook van Hollywood-niveau, geregiseerd door een echte pro uiteraard. Hij heeft ook hyves..
Geplaatst: 29 juni 200816 jaren comment_1029743 beste rapper? OG loc! nee grap:p lil' wayne begint heel erg op te komen. let op, binnen hier en een jaar is hij wereldberoemd.
Geplaatst: 29 juni 200816 jaren comment_1029762 "Fock dat, Schiedam is van mij" Rapper van het moment, da's duidelijk. Valt me op dat hij nogal problemen heeft met maat houden en rijmpjes verzinnen (heeft iemand een zin gehoord die wél rijmde en goed op de maat zat?). Beste beschrijving van Fok!: "hij rapt zoals philip freriks het nieuws leest", en die klopt nog behoorlijk ook. Zijn 'OPKOMST' video is ook van Hollywood-niveau, geregiseerd door een echte pro uiteraard. Hij heeft ook hyves.. whahahahahaha met zijn scheve kop en baseballbat met zijn rook faket hij dmx en met zijn 'we anint playing g unit.
Geplaatst: 30 juni 200816 jaren comment_1030185 beste rapper?OG loc! nee grap:p lil' wayne begint heel erg op te komen. let op, binnen hier en een jaar is hij wereldberoemd. ja dat zou wel kunne beste rapper ooit is nog steeds 2pac
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1039913 Mijn beste rappers zijn: Snoop Dogg,Dr dre en Akon.The 3 masters! Hiphop is dit jaar in !! Draag hiphop kleding! En luister hiphop! Bewerkt: 10 juli 200816 jaren door robin bbb
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040112 Mijn beste rappers zijn: Snoop Dogg,Dr dre en Akon.The 3 masters!Hiphop is dit jaar in !! Draag hiphop kleding! En luister hiphop! Maare wat is nou hiphop kleding? Tevens, ontopic, Ik vind Ice Cube, WC(Westside Connection), Gucci Mane,Snoop Dogg,Dr. Dre,Eminem, Young Jeezy en Lil Jon goed. Deze luister ik alleen maar . Ze hebben allemaal een goede tekst(meeste nummers dan) en hele goeie beats eronder. Daarom vind ik deze de beste. Later, Bewerkt: 10 juli 200816 jaren door FerryN
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040166 Mijn beste rappers zijn: Snoop Dogg,Dr dre en Akon.The 3 masters!Hiphop is dit jaar in !! Draag hiphop kleding! En luister hiphop! Maare wat is nou hiphop kleding? Tevens, ontopic, Ik vind Ice Cube, WC(Westside Connection), Gucci Mane,Snoop Dogg,Dr. Dre,Eminem, Young Jeezy en Lil Jon goed. Deze luister ik alleen maar . Ze hebben allemaal een goede tekst(meeste nummers dan) en hele goeie beats eronder. Daarom vind ik deze de beste. Later, Sweetshirt/vest.Een pet en een ketting. Ja inderdaad.Die zijn masterlijk.Die jij op noem.Vooral Ice cube,Dr.Dre,Snoop dogg. Bewerkt: 10 juli 200816 jaren door robin bbb
Geplaatst: 10 juli 200816 jaren comment_1040359 Op zijn hyve staat bij Mijn Merken: Farrari. Heeft een rapper die niet kan rappen een Farrari. Ik zie het hem al zeggen. Mama, kan je me wat centjes geven voor schoolboeken want ik alles uitgegeven aan een Farrari van 300.000EUR.
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1040611 Ik lig hier serieus dubbel, wat een idioot. Zou iemand hem al eens vertelt hebben dat wat hij doet geen rappen is, maar het oplezen van een tekst?
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1040624 Ik lig hier serieus dubbel, wat een idioot. Zou iemand hem al eens vertelt hebben dat wat hij doet geen rappen is, maar het oplezen van een tekst? En dat doet ie ook niet al te best
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1041003 beste rapper?OG loc! nee grap:p lil' wayne begint heel erg op te komen. let op, binnen hier en een jaar is hij wereldberoemd. haha lil wayne sucks hij is net als 50 een snitch check dit: en aardongou die NL rap is vet gezuigt en gestolen vooral die beats zijn gestolen.
Geplaatst: 11 juli 200816 jaren comment_1041013 mijn top 5 beste rappers is: 1.the game 2.ice cube 3.snoop dogg 4.tupac 5.chamilionaire mijn top 3 meest gehate rappers: 1.lil wayne (omdat hij denkt dat hij de beste rapper is) 2.50cent (omdat hij een snitch is, hij bewwert dat ie 9x beschoten is XD) 3.fat joe (ik mag e'm niet) ik gebruik 50cent, lil wayne en fat joe wel in mijn filmpjes want ze kunnen goed rappen maar hun gedrach .......tja en nog wat bewijs matteriaal dat 50 liegt: name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
haha
voor dit moest ik wel ff lachen; Klik
Bewerkt: door aartdognau