Jump to content
  • Reacties 71
  • Bezichtigingen 3.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1058221

En Dre en Snoop haalden helemaal geen junkies van straat af.

Snoop zit bij de Cripz en Dre bij de Bloodz en dat waren gewoon hun maatjes.Ik geef toe ze haalden wel wat junkies van de straat af.Maar echt niet allemaal hoor.

De beste nummer! Snoopdogg ft Dre- Deep cover ak 187!

Geplaatst:
comment_1058259

Snoop zit bij de Cripz en Dre bij de Bloodz en dat waren gewoon hun maatjes.Ik geef toe ze haalden wel wat junkies van de straat af.Maar echt niet allemaal hoor.

Keny Arkana natuurlijk.

Dit vind ik een goede franse rapper.

Geplaatst:
comment_1058264

Keny Arkana natuurlijk.

Dit vind ik een goede franse rapper.

snoop dog is ook goed maar de beste is m&m

Geplaatst:
comment_1061711

Aangezien Rap mijn lievelings categorie is qua Muziek is dit wel een leuk topic! :D

Ik vind Snoop Dogg, Dr. Dre, 2pac (R.I.P.), Eminem en Appa echt wel goede rappers

Bewerkt: door Issie3222

Geplaatst:
comment_1062664

Bij zo'n muziek moet je naar de teksten luisteren en niet naar de beats. Dus kies ik niet voor Snoop Dogg of Eminem ofzo. Ik kies Typhoon. Hij is een Nederlands rapper (ja van die teksten begrijp ik ook beter dan Engelse). Maar het zijn echt mooie teksten waarvoor rappen bedoeld is. En niet die "gangsta shit". Over het algemeen hou ik niet zo van Amerikaanse rap. Maar als ik toch moet kiezen vind ik Grand Agent wel een erg goede Amerikaanse rapper.

Bewerkt: door Naudin

Geplaatst:
comment_1062838
Bij zo'n muziek moet je naar de teksten luisteren en niet naar de beats. Dus kies ik niet voor Snoop Dogg of Eminem ofzo. Ik kies Typhoon. Hij is een Nederlands rapper (ja van die teksten begrijp ik ook beter dan Engelse). Maar het zijn echt mooie teksten waarvoor rappen bedoeld is. En niet die "gangsta shit". Over het algemeen hou ik niet zo van Amerikaanse rap. Maar als ik toch moet kiezen vind ik Grand Agent wel een erg goede Amerikaanse rapper.

Dan zou ik juist naar Snoop Dogg luisteren.

Ik vind Eazy-E wel goed enzo. Maar hij is kinderachtig.

Ljstje welke rappers in de bloodz zitten:

Dr.dre

Lil wayne

Thegame

Cripz:

Snoop Dogg

Eazy-E

Ice Cube

Dit zijn de engiste die ik ken.

Bewerkt: door robin bbb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.