June 29, 200817 yr #%**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_ Splinter Cell Goggles**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_Auteur: PumaVervangt: Night Vision Goggles**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_DOWNLOAD**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_Enjoy . Edited June 29, 200817 yr by Puma
June 29, 200817 yr Hou het eens rustig jongen, je produceert mods als een machine man . Goede textures, leuk gevonden. Of heb je het model geconverteerd? In ieder geval weer een mod voor je verzameling .
June 29, 200817 yr Author Neuh, heb gewoon een plaatje van het vooraanzicht van die goggles van google genomen, als blueprint gebruikt en wat dingen uitgetrokken, 3d gemaakt etc. Voor mijn doen is het een lowpoly model, minder dan 3000 poly's namelijk. Het is dus niet geconverteerd .
June 29, 200817 yr Wooow, Puma jij maakt hier denk ik zowat de meeste mods de laatste tijd Ik vind het er goed uitzien
June 29, 200817 yr Eumg. Volgens mij zijn er aan het eind van de vakantie zon 1000 Puma-mods xD Wel mooi werk
June 29, 200817 yr En weer een leuke mod. Ik heb toevallig vanochtend nog Splinter Cell op mijn xbox gespeelt. Wat nog leuker zou zijn is als je ook een Sam Fisher (dat is die gast die je speelt in splinter cell) player moddel en texture gaat maken. Dan kan je als een echte Sam Fisher midden in de nacht mensen de keel door snijden.
#%**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_
Splinter Cell Goggles
**(%#^(*%!)@#(!%^#((#^)(*#@^@*()#^%(#)^(@_^@#$(^&_@*(^*(_#^@_
Auteur: Puma
Vervangt: Night Vision Goggles
DOWNLOAD
Enjoy
Edited by Puma