June 29, 200817 yr weet iemand goeie video editing programma's die bovendien gratis zijn, en professioneler dan windows movie maker? ik hoor het graag, ElBarto
June 29, 200817 yr Sony vegas is een goed programma. Het vergt wat handigheid om het onder de knie te krijgen maar het is veel profressioneler dan movie maker. Het is niet gratis. Edited June 29, 200817 yr by Thundercover
June 29, 200817 yr Ulead Video Studio, is een kei handig, fijn en mooi programma. Lijkt een beetje op Windows Movie Maker maar dan met meerdere opties Je kan een gratis trial downloaden
June 29, 200817 yr Ik kan je natuurlijk ook even assisteren Bovendien heb ik een tijd geleden een lijst van zelf gemaakte tutorials opgesteld, die je in de Master Tutorial List kan vinden.
June 29, 200817 yr Wat ook een mooi programma is is Pinnacle Studio. Dit programma gebruik ik ook en ik ben zeer tevreden. Dit programma is helaas ook niet gratis maar het is stukke beter dan Windows Movie Maker.
July 5, 200817 yr Ik vind zelf Showbizz DVD 2 heel goed. Maar het is soms ook wel is irritant met invoegen etc.
weet iemand goeie video editing programma's die bovendien gratis zijn, en professioneler dan windows movie maker?
ik hoor het graag, ElBarto