Geplaatst: 29 juni 200816 jaren comment_1029326 Welke van de cheats op wikigta beschadigen de 100% niet? Zet er een hoofdletter X voor please. Wapenset 1 Wapenset 2 Wapenset 3 $250000,= Maximum armor Maximum health Verhoog wanted level, meer politie achter je aan Nooit wanted level, geen politie achter je aan Rellen Voetgangers vallen je aan Voetgangers hebben wapens Voetgangers volgen je Zelfmoord Voertuig cheats Spawn Rhino Spawn Trashmaster Vernietig alle auto's in de buurt Auto's hebben meer grip op de weg Agressief verkeer Alle verkeerslichten staan op groen Alle voertuigen zijn zwart Alle voertuigen zijn chrome Start drive-by Weer cheats Zonnig Helder Bewolkt Regen Mist Overige Cheats Multiplayer unlocks Multiplayer unlocks Multiplayer unlocks Multiplayer unlocks Snellere tijd Snellere gameplay Slomere gameplay
Geplaatst: 29 juni 200816 jaren comment_1029426 Ik denk alle cheats,omdat dit al gezegt werd,maar bij GTA III,GTA VC en GTA SA kan je niet de 100% halen met cheats.
Geplaatst: 29 juni 200816 jaren Auteur comment_1029606 Cheats als bv Alle auto's zijn chrome of zwart beschadigde volgens mij niet de 100%. Daarom extra navraag omdat ik wel de 100% wil halen.
Geplaatst: 7 juli 200816 jaren comment_1036879 Ze beschadigen allemaal, Geloof je me niet? Test het maar uit zal ik zeggen Als je 1 cheat al gebruikt kan je al niet meer 100% ^krijgen Bewerkt: 7 juli 200816 jaren door Patos
Welke van de cheats op wikigta beschadigen de 100% niet? Zet er een hoofdletter X voor please.
Wapenset 1
Wapenset 2
Wapenset 3
$250000,=
Maximum armor
Maximum health
Verhoog wanted level, meer politie achter je aan
Nooit wanted level, geen politie achter je aan
Rellen
Voetgangers vallen je aan
Voetgangers hebben wapens
Voetgangers volgen je