Geplaatst: 29 juni 200816 jaren comment_1029383 Ik vroeg me af of het mogelijk is om bijv. een brand te laten blussen door de brandweer als je 911 hebt gebeld? En kun je ook eerst iemand neer slaan en dan 911 bellen en dan die gene laten helpen door een ambulance? Of als je in elkaar geslagen word 911 bellen om de politie te laten komen? Ik heb dit geprobeerd maar ze reageren niet op me en gaan weer weg na een paar sec. Wie weet hoe dit zit?
Geplaatst: 2 juli 200816 jaren comment_1031989 (...) Klopt maar je kan ook backup krijgen van ik dacht bruce ofzo.Dus daar heb je geen politie of 911 voor nodig. Je kan Back-Up krijgen van Dwayne[/font] als je goed met hem bevriend bent. Als je hem tenminste niet hebt vermoord in de missie The Holland Play. Als je goed bevriend raakt met Brucie kan hij je met zijn helikopter[/font] ergens naartoe brengen. Bewerkt: 2 juli 200816 jaren door hackman
Ik vroeg me af of het mogelijk is om bijv. een brand te laten blussen door de brandweer als je 911 hebt gebeld?
En kun je ook eerst iemand neer slaan en dan 911 bellen en dan die gene laten helpen door een ambulance?
Of als je in elkaar geslagen word 911 bellen om de politie te laten komen?
Ik heb dit geprobeerd maar ze reageren niet op me en gaan weer weg na een paar sec.
Wie weet hoe dit zit?