Geplaatst: 30 juni 200817 jaren comment_1030176 Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe je een savegame van bijv. dit forum naar GTA IV krijgt overgezet?
Geplaatst: 30 juni 200817 jaren comment_1030675 Hmm.. en hoeveel kost zo'n usb stick nou eigenlijk? die dingen heb je al voor 5 euro heb een 32 mb gekocht voor kleine dingetjes overzetten op ps3 en ontopic alles staat in de readme benodigdheden, gebruiksaanwijzing HoutwormNL voor die savegame van jouw heb je tog maar 1 mb op de usb stick nodig?? dus die 2 gb klopt niet volgens mij bestaan er geen savegames van 2 gb aan 2 mb heb je aan alle savegames genoeg
Geplaatst: 30 juni 200817 jaren comment_1030680 Hmm.. en hoeveel kost zo'n usb stick nou eigenlijk? die dingen heb je al voor 5 euro heb een 32 mb gekocht voor kleine dingetjes overzetten op ps3 en ontopic alles staat in de readme benodigdheden, gebruiksaanwijzing HoutwormNL voor die savegame van jouw heb je tog maar 1 mb op de usb stick nodig?? dus die 2 gb klopt niet volgens mij bestaan er geen savegames van 2 gb aan 2 mb heb je aan alle savegames genoeg ok k wou al zegge
Geplaatst: 30 juni 200817 jaren comment_1030704 als je een oude mp3 speler hebt kan je die ook gebruiken. dan hoef je geenj usb stick te kopen.
Geplaatst: 30 juni 200817 jaren comment_1030713 als je een oude mp3 speler hebt kan je die ook gebruiken. dan hoef je geenj usb stick te kopen. klopt ook een nieuwe werkt ook wel kijk wel uit dat hij niet samen voegt dan kunnen er functies van die mp3 speler neit meer werken bij mij deed de autotransfer het niet meer
Geplaatst: 1 juli 200817 jaren comment_1030803 Hmm.. en hoeveel kost zo'n usb stick nou eigenlijk? zoals ik hierb oven al zei gaat deze mogelijk heid weg. Morgu is de update 2.40 dus het heefd weinig nut oom nog een USB stich hiervoor aan te schaffen
Geplaatst: 1 juli 200817 jaren comment_1030965 Hmm.. en hoeveel kost zo'n usb stick nou eigenlijk? zoals ik hierb oven al zei gaat deze mogelijk heid weg. Morgu is de update 2.40 dus het heefd weinig nut oom nog een USB stich hiervoor aan te schaffen k heb nergens gezien og gelezen dat je geen save game in je ps3 kan kopieëren...maja wie weet
Geplaatst: 1 juli 200817 jaren comment_1030975 Als je een savegame van iemand instaleerd, ben je dan je eigen savegame kwijt, of kan je kiezen in welk slot je het zet?
Geplaatst: 5 juli 200817 jaren comment_1035364 k wilde niet een apparte topic over dit maken dus zet ik het hierop: k wil graag 2 save games hebben ..k ben al begonnen met het spelen van een save game bijna klaar maar k wou nog een save game maken van Wikigta op me ps3 zetten kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe dat moet en verdwijnt mijn save game niet die ik al gemaakt heb voor gta4??? alvast bedankt
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe je een savegame van bijv. dit forum naar GTA IV krijgt overgezet?