Geplaatst: 5 maart 200520 jaren comment_104423 Lees de ReadME eens goed door, daar staat alle info in, meestal ook een link naar een site waar je terecht kunt voor problemen. KOm je er neit uit? Vertel dan eens precies je probleem
Geplaatst: 5 maart 200520 jaren comment_104428 Ik ben ook al met vice texter bezig geweest, maar het resultaat was tot nu toe nog niet echt zoals ik het wilde. Ik ga hier binnenkort weer eens een keer mee bezig, en dan kan ik je misschien ook helpen. Wat zijn je problemen precies ?
Geplaatst: 6 maart 200520 jaren Auteur comment_104789 nou ik weet niet waar je welk gesprekje wat je wilt veranderen kan vinden? en weet iemand misschien ook hoe je Unhandeld exeption ofzoiets kan verhelpen dat komt steets bij de missie keep your friend close.. en dan sluit hij VC af dus geef aub antwoord :ph34r:
Geplaatst: 6 maart 200520 jaren comment_104936 Dat is een standaard fout melding van windows. Dat er iets in het spel niet klopt, waarschijnlijk dat gene wat je veranderd hebt Dat kan gebeuren wanneer je alleen lezen niet afgevinkt hebt van de map vice city terwijl je aan het modden was!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 12 maart 200520 jaren door starwars cat
Geplaatst: 6 maart 200520 jaren comment_104955 Je hebt ergens iets fouts veranderd, waar heb je in gewerkt en hoe? En VC loopt niet vast als je ALLEEN LEZEN aan hebt staan. :rolleyes:
Geplaatst: 6 maart 200520 jaren comment_105132 Gezien je vraag wordt die unhandeld exception waarschijnlijk veroorzaakt doordat je in de TEXT-files (gxt) hebt zitten wijzigen ( per ongeluk waarschijnlijk) en dat het spel nu een string probeert te vinden die er niet meer is. Kies eens een andere taal ( b.v. duits) en kijk of het dan nog steeds crashed... Zo niet dan is waarschijnlijk je american.gxt corrupt....
aub help me