June 30, 200817 yr Welke spots,plaatses,screens vind jij het mooist van GTA4???....zend ze hier ik dese
June 30, 200817 yr Ik vind dit toch wel een van de mooist screens: Verder vind ik screens van het vrijheidsbeeld ook erg mooi. Edit: Was ik bijna vergeten te vertellen, het plaatje is afkomstig van WikiGTA. Edited July 1, 200817 yr by hackman
June 30, 200817 yr Author Ik vind dit toch wel een van de mooist screens: Verder vind ik screens van het vrijheidsbeeld ook erg mooi. dat is zeker een mooie screen
June 30, 200817 yr Ik vind dit toch wel een van de mooist screens: Verder vind ik screens van het vrijheidsbeeld ook erg mooi. dat is zeker een mooie screen Inderdaad een mooie screen.
July 1, 200817 yr style blijft altijd mooi die vrijheidsbeeld Inderdaad is ook altijd leuk om rond te dwalen
July 1, 200817 yr Waow, die sigs zijn inderdaad erg mooi. Ik vind zelf de achtergrond in mijn sig erg mooi. Alle lichten van Liberty City zie je zo mooi in het donker. Dat is het zelfde als bij de eerste screen van dit topic langs de brug.. DSgregor
July 1, 200817 yr Mijn mooiste screen is "The Skyline Of Liberty City" @Ghost Rider:Ik zie je mee loeren
July 1, 200817 yr Ergens in Algonquin staat zo'n billboard boven de weg met zo'n modelachtig pixelfiguurtje, met daaronder een prachtige naam: "Anna Rex", oftewel een afkorting van "Anna Rexia", wat enorm lijkt op de welbekende stoornis/ziekte. Ik lach me er soms uren suf door :$
Welke spots,plaatses,screens vind jij het mooist van GTA4???....zend ze hier
ik dese