Geplaatst: 2 juli 200816 jaren comment_1032819 Redelijk voor je eerste smudge signature, alleen vind ik het effect een beetje raar. Aan de rechterkant heb je het wel toegepast en aan de linkerkant niet. Het smudgen ziet er redelijk uit, alleen zou ik voortaan een andere brush gebruiken. Kijk eens voor smudge brushes op DeviantArt. Verder is de tekst ook wel goed, alleen het lettertype is verkeerd en ik zou nog een effectje toevoegen, zo maak je het nog veel mooier. De plaatsing is ook goed. Voor je volgende smudge signature zou ik trouwens even deze tutorial volgen 65%
Geplaatst: 9 juli 200816 jaren Auteur comment_1038962 Redelijk voor je eerste smudge signature, alleen vind ik het effect een beetje raar. Aan de rechterkant heb je het wel toegepast en aan de linkerkant niet. Het smudgen ziet er redelijk uit, alleen zou ik voortaan een andere brush gebruiken. Kijk eens voor smudge brushes op DeviantArt. Verder is de tekst ook wel goed, alleen het lettertype is verkeerd en ik zou nog een effectje toevoegen, zo maak je het nog veel mooier. De plaatsing is ook goed. Voor je volgende smudge signature zou ik trouwens even deze tutorial volgen 65% ik heb die tut gevolgt maar ik kan scattering en smoothing niet unlocken. weet jij het wel?
rating tip/mening graag