Geplaatst: 1 juli 200817 jaren comment_1030962 Hee, wat vinden jullie ervan? Puur uit verveling gemaakt Rates/comments? PS: Made with Paint Bewerkt: 1 juli 200817 jaren door Sonny-The-Pilot
Geplaatst: 1 juli 200817 jaren comment_1030969 Hee, wat vinden jullie ervan? Puur uit verveling gemaakt Rates/comments? PS: Made with Paint hehe wel geinig
Geplaatst: 1 juli 200817 jaren Auteur comment_1030991 Hee, wat vinden jullie ervan? Puur uit verveling gemaakt Rates/comments? PS: Made with Paint hehe wel geinig Wat meer duidelijk heid? En wat vindt je minder goed, en wat vindt je weer wel goed? Cijfer...? Lees anders eerst even de regels door. Bewerkt: 1 juli 200817 jaren door Sonny-The-Pilot
Geplaatst: 2 juli 200817 jaren comment_1031994 Het ziet er grappig uit, maar meer kan ik er persoonlijk niet van maken. Het is misschien kunst (want dat kan simpel zijn, kijk maar naar beroemde kunstenaars) Maar op het gebied van iets neerzetten waar veel werk in heeft gezeten vind ik dit absoluut niet. Eigenlijk kan iedereen dit wel met paint heb je al standaard keuze uit: Rondjes, vierkantjes en driehoeken. Het is gewoon een kwestie van deze figuurtjes maken en er leuke kleurtjes in zetten. Dus ik weet ook niet echt hoe ik dit moet beoordelen. Ik geeft het naar mijn mening voor het werken er aan een 2 voor kunst rond de 4/5... Als je dan toch graag zulke paint werkjes wilt maken. Kun je denk ik beter een soort figuur erin proberen te maken, Bijv. Een mensje, diertjes, bomen enz. Als je dat leuk lijkt probeer dan daar is mee te experimenteren, ik denk toch dat dat een stuk leuker oogt.
Hee, wat vinden jullie ervan?
Puur uit verveling gemaakt
Rates/comments?
PS: Made with Paint
Bewerkt: door Sonny-The-Pilot