Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1031035

Bij de missie Undertaker geloof ik, moet je Francis/Derrick[/font] naar zijn begraaf plaats brengen, je rijd dan in zo'n lijkwagen. Maar verder kom je ze geloof ik niet tegen.

Jellybee.

Bewerkt: door jellybee

Geplaatst:
comment_1031147
Bij de missie Undertaker geloof ik, moet je Francis/Derrick[/font] naar zijn begraaf plaats brengen, je rijd dan in zo'n lijkwagen. Maar verder kom je ze geloof ik niet tegen.

Jellybee.

Jep, dat is de enige manier om aan een lijkwagen te komen. (wel jammer) :cya:

Geplaatst:
comment_1034977

Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. :)

Geplaatst:
comment_1034993
Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. :)

denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker.

dus ik zie er geen minpunt in.

Geplaatst:
comment_1035141
WEer een minpunt :7

OH NEE NIET DE LIJKWAGEN OMGASFHAGLAF; NU GOOI IK GTA IN DE PRULLENBAK!!!!!!!

Jezus zeg waar gaat dit over lol

Je mag je exemplaar ook gewoon naar mij toesturen hoor, ik wil zelfs de verzendkosten betalen.

Ontopic, Ik heb die ook, en als je zelf in een lijkenwagen rijd, kom je ze zelfs niet eens tegen, dus is het echt een eenmalige wagen.

Later,

Geplaatst:
comment_1038361

Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt ;)

Geplaatst:
comment_1038372

Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt ;)

GROOT FABELTJE, als je hem goed binnen de lijnen zet en op slot zet (uitstap knopje inhouden) kan er helemaal niks mee gebeuren, tis gewoon dat de mensen hem er buiten zetten ofzo, dat is toch niet de schuld van het spel, ik heb al mijn auto's in de vakken nog niet 1x kwijt geraakt, zelfs mijn heli niet.

Geplaatst:
comment_1038494

Volg mijn raad op en je hebt geen last meer van die zooi ;)

Ten eerste heb ik 'm op de veiligste parkeerplek gezet,

in Broker namelijk, die is 't veiligst omdat de auto's daar

zowiezo al dicht bij de lijn rijden, en de weg vrij breed is.

Ten tweede wil ik zeggen dat je je auto tegen het verkeer

in moet parkeren, desnoods met lichten aan, zodat het lijkt

alsof er een tegenligger aankomt.

Veel succes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.