Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1031485

Op regel 18 zie ik de SetTimer-functie staan, en bij de derde waarde zie ik '1' staan. Volgens mij moet daar óf 'true' of 'false' staan, maar niet '1' of '0'.

@ Sandra: Dat kan ik zelf ook nog wel bedenken :7

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031489
, dat grote boek met alle errors enz, wand op samp forum wilde ze men eit helpe zei de lees dat ding , nou ik zoeke ,ma ik kan neit vinde, kan iemand zegge waar ik de oplossing voor dit kan vinde:

/*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/
//**INCLUDES**//
#include <a_samp>
/*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/
//**COLORS*//
#define GREEN 0x21DD00FF			//

new announces[5][] = {
"1 announce",
"2 announce",
"3 announce",
"4 announce",
"5 announce"
};

forward Announce();

SetTimer("Announce",1000*60*3,1);

public Announce() {
new randan = random(5);
SendClientMessageToAll(GREEN,announces[randan]);
return 1;
}

error: C:\Users\mattheo\Desktop\samp1\lc server\filterscripts\ANN.pwn(18) : error 021: symbol already defined: "SetTimer"
Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase


1 Error.

( ik heb true / false geprobeerd maar werkte niet)

Bewerkt: door legalcops

Geplaatst:
comment_1031511

Ha! Probeer je het nu maar hier? :puh:

Het probleem is dat je die functie niet in een callback hebt staan...

Op regel 18 zie ik de SetTimer-functie staan, en bij de derde waarde zie ik '1' staan. Volgens mij moet daar óf 'true' of 'false' staan, maar niet '1' of '0'.

Nee hoor.

0 = false

1 = true

;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1031528
Ha! Probeer je het nu maar hier? :puh:

Het probleem is dat je die functie niet in een callback hebt staan...

Op regel 18 zie ik de SetTimer-functie staan, en bij de derde waarde zie ik '1' staan. Volgens mij moet daar óf 'true' of 'false' staan, maar niet '1' of '0'.

Nee hoor.

0 = false

1 = true

;)

ja ik probeer het heir wand op die ander e helpe ze niet ze steure je alleen naar die 500 000 zinnen gezeik dieje helemaal door moet leze

call back is iets met new SetTimer = maar uhm? ( kheb nog nooit met settimer gewerkt)

Bewerkt: door legalcops

Geplaatst:
comment_1031545
i made so much scripts but all with out problems this is my first oproblem

Dat geloof ik niet, als jij al veel scripts hebt gemaakt, MOET je nu wel kunnen zien wat je fout gedaan hebt.

Kijk nou eens waar je die regel (SetTimer) geplaatst hebt....

Zet die nou eens in je OnGameModeInit-callback, en dan zal het wel opgelost zijn.....

Geplaatst:
comment_1031587
NVM thnx sandra* , dat noem je dus helpe:P

lol

Nou, dit forum is voor support, niet dat wij voor jou kant-en-klare scripts gaan maken.

Zoals Y_less ook al zei, we zijn er om je de goede kant op te sturen, niet om alles voor je te maken. Tuurlijk kunnen en zullen we wel eens kant en klare script geven, maar we willen graag dat jij het zelf leert. Je leert namelijk niet door het anderen te laten maken. Uit die pawn-lang.pdf die we je op het sa:mp forum hebben gegeven, kan je al heel veel info halen. Ook de wiki van sa:mp =>klik<= is een soort bijbel voor sa:mp :puh:

Ook op dit forum staan een paar tutorials die eens kan doorlezen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.