Zojuist ging ik met Kate daten en ik besloot om met haar naar Funland te gaan. (Kermis)
Ik weet dat hij closed is, maar toch was ik nieuwschierig wat Kate zou gaan zeggen.
We stonden voor de ingang van het park en ze zij niets, vervolgens liep ik naar een attractie samen met Kate en ging voor een ticket kraampje staan. Kate zij: Get in, alright? Ik dacht echt straks verschijnt er een functie om een kaartje te kopen en de attractie te betreden. Maar nee, je kon helaas niets doen..
Zou dit al ingesproken zijn voor de Downloadable content in in augustus? Toch wel raar dat Kate het zegt terwijl je niet eens in een attractie kan zitten. We zullen zien..
Beste mensen.
Zojuist ging ik met Kate daten en ik besloot om met haar naar Funland te gaan. (Kermis)
Ik weet dat hij closed is, maar toch was ik nieuwschierig wat Kate zou gaan zeggen.
We stonden voor de ingang van het park en ze zij niets, vervolgens liep ik naar een attractie samen met Kate en ging voor een ticket kraampje staan. Kate zij: Get in, alright? Ik dacht echt straks verschijnt er een functie om een kaartje te kopen en de attractie te betreden.
Maar nee, je kon helaas niets doen.. 
Zou dit al ingesproken zijn voor de Downloadable content in in augustus? Toch wel raar dat Kate het zegt terwijl je niet eens in een attractie kan zitten. We zullen zien..
Mvg,
GrandTheftTwanO