Jump to content
Geplaatst:
comment_1032005

Hey,

Ik ben van plan als Saints Row 2 op 14 oktober 2008 uitkomt, graag kopen voor de ps3.

Nou is het probleem, ik heb geen Xbox, dus ik kan geen Saints Row 1 spelen.En ik weet totaal niet wat voor game het is enz enz.. Zouden jullie mij wat informatie willen geven over Saint row 1/2? Alvast heel er bedankt!!

Gr. thegtaman :cya:

Bewerkt: door thegtaman

• Reacties 45
  • Bezichtigingen 3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1066320

Saints Row 2 ziet er hetzelfde uit als Saints Row 1, de graphics zijn er niet vooruit op gegaan en alle systemen zijn nog hetzelde. Erg jammer, toch koop ik Saints Row 2 omdat ik fan van Saints Row 1 ben.

Geplaatst:
comment_1066341
Saints Row 2 ziet er hetzelfde uit als Saints Row 1, de graphics zijn er niet vooruit op gegaan en alle systemen zijn nog hetzelde. Erg jammer, toch koop ik Saints Row 2 omdat ik fan van Saints Row 1 ben.

Zolang de gameplay weer net zo goed is blijft het leuk.

Geplaatst:
comment_1066358
Als je Saints Row 1 heb uitgespeeld snap je het BETER, zo goed? :7

Maar er zat niet echt een verhaal in SR als je het mij vraagt.

Het ging over twee Gangleden van de Saints, die corrupt waren en op het einde als de Saints alles ownde, naaide ze je flink en ga je dood.[/font]

Maarja,

Later,

Je gaat niet echt dood je beland in het water verdrinkt bijna en raakt in een coma in saints row 2 kom je uit je coma en probeert de macht terug te grijpen.[/font]

Bewerkt: door dynastus

Geplaatst:
comment_1068327
Ja, Saints Row 2 is ook voor de PS3. Tenzij het niet gecanceld word zoals Saints Row 1.

Of zoals GTA3 voor de Gameboy Advance. Of zoals Gran Turismo 4 voor de Xbox.

GTA 3 op de GBA, gaat niet lukken.

GT 4 is een PS2 only game.

En saints row uitkwam, was de PS3 er toen, volgens mij niet he.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.